تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش 12 میلیون یورو ارز دولتی به نرخ آزاد توسط 4 مؤسس شرکت صوری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حمید هداوند با اعلام خبر کشف کلاهبرداری 360 میلیارد تومانی در تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  پس از انجام اقدامات تخصصی، موفق به کشف چهار فقره تسهیلات بانکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، چهار مؤسس  شرکت وارداتی، با ثبت شرکت و ارائه اساسنامه شرکت به بانکها با  ادعای وارد کردن کالاهای ضروری، 12 میلیون یورو به قیمت  ارز دولتی از بانکهای خصوصی و دولتی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه متهمان تاکنون هیچ اسنادی مبنی بر وارد کردن کالاهای مورد نظر ارائه نداده‌اند، ادامه داد: در استعلامات به عمل آمده، سامانه گمرک بیان‌گر استفاده از ارزهای تخصیصی در واردات نبوده و در سامانه بانک مرکزی نیز رفع تعهد ارزی صورت نگرفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تکمیل تحقیقات پلیسی مشخص شد متهمان ارزهای دولتی را به نرخ آزاد فروخته‌اند، خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی پلیس تهران مخفیگاه متهمان در مناطق مختلف تهران شناسایی و هر چهار متهم، پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتهای مستقل و هماهنگ دستگیر شدند.

هداوند بیان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ارزهایی که متهمان به منظور استفاده در واردات کالا دریافت کرده و مرتکب کلاهبرداری شده‌اند، به نرخ روز سه هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین رئیس پلیس تهران، با اشاره به معرفی متهمان  به مراجع قضائی، گفت: پلیس با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی، اجازه بی‌نظمی و ایجاد اخلال را در امنیت اقتصادی نخواهد داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش 12 میلیون یورو ارز دولتی به نرخ آزاد توسط 4 مؤسس شرکت صوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..