تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفیران مهدوی به مناسبت دهه کرامت در بیمارستان‌ها حاضر می‌شوند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران درباره برنامه‌های این مکان مقدس برای گرامیداشت دهه کرامت، بیان کرد: مسجد مقدس جمکران طبق هر سال برنامه‌هایی را برای این ایام تدارک دیده است، سال گذشته که همزمان با پیک کرونا بود بسیاری از برنامه‌ها کاملا مجازی برگزار شد، اما امسال علاوه بر برنامه‌های مجازی، برنامه‌های حضوری با جمعیت محدود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را نیز تدارک دیده ایم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: برگزاری جشن «دختران آفتاب»، مراسم شادباش شب و روز سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و نیز برگزاری جشن شب و شام ولادت امام رضا (ع) ازجمله مهمترین این برنامه هاست.

حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به حضور خادمان مسجد مقدس جمکران در آئین تعویض پرچم برافراشته بر گنبد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در آغاز دهه کرامت، بیان کرد: روز سه شنبه، یکم تیرماه همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) میزبان خادمان آستان قدس و حرم حضرت معصومه (س) در صحن جامع امام مهدی (عج) هستیم و آیین خطبه خوانی و پرچم گردانی نیز در این روز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد جمکران از برگزاری مسابقه «حدیث کرامت» با مشارکت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) خبر داد و بیان کرد: ویژه برنامه «وارثان ایثار» ویژه فرزندان شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و تیپ زینبیون نیز برای دهه کرامت تدارک دیده شده است.

معاون فرهنگی مسجد جمکران در پایان یادآورشد: حجج اسلام تراشیون، الیاسی و احمد پناهیان و مداحان اهل بیت (ع) حاج مهدی حیدرزاده، حاج علی مالکی نژاد، حاج رضا بدری و ... در برنامه‌های دهه کرامت مسجد مقدس جمکران حضور دارند.

اول تا دهم ماه ذی‌القعده که با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و به ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ختم می‌شود، دهه کرامت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفیران مهدوی به مناسبت دهه کرامت در بیمارستان‌ها حاضر می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..