تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار مدیر توزیع برق اسفراین نسبت به حادثه‌ساز بودن برخی از انواع تبلیغات انتخاباتی

ساعت: 14:52 منتشر شده در مورخ: 1400/03/24 شناسه خبر: 1743021

ابوالفضل دیمه کار نسبت به رعایت حریم شبکه های برق حین تبلیغات انتخاباتی هشدار داد و گفت: رعایت نکردن حریم شبکه های برق علاوه بر تخلف، برای فرد خاطی بسیار خطرناک و حادثه زا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل دیمه کار، مدیر توزیع برق شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصر اترک دراسفراین گفت: با توجه به این که در ایام انتخابات، جوانان کم سن و سال و پرشور وارد عرصه های تبلیغاتی و نصب پوستر و بنرهای انتخاباتی می شوند و این جوانان، اغلب نسبت به حریم شبکه های برق آگاهی کافی ندارند، لازم است تا در این رابطه هشدارهای لازم ارائه شود.

دیمه کار با بیان اینکه نصب پوستر و بنر و هر گونه تبلیغات دیگری در حریم شبکه های برق ممنوع است، خاطرنشان کرد: این موضوع علاوه بر قانونی نبودن به لحاظ احتمال آسیب رساندن به تجهیزات شبکه، برای فرد خاطی نیز بسیار خطرناک خواهد بود.

وی نصب داربست در نزدیکی شبکه های برق را نیز اقدامی بسیار حادثه آفرین توصیف و تصریح کرد: گاه این داربست ها در حریم شبکه های فشار متوسط واقع شده و برق دار می شوند و در هنگام تماس افراد به ویژه کودکان، خطر برق گرفتگی وجود دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان اسفراین همچنین یادآور شد: صعود از پایه تیرها و تجهیزات برقی ممنوع است و نصب هر گونه تبلیغات بر روی تجهیزات برقی به منزله تلاش برای تخریب اموال عمومی به شمار رفته و غیرقانونی محسوب می شود.
دیمه کار به حوادث احتمالی ناشی از این اقدامات اشاره کرد و افزود: حریم شبکه های فشار متوسط به گونه ای است که پیش از تماس مستقیم با شبکه نیز امکان برق گرفتگی وجود دارد و بنابراین باید هنگام تبلیغات، حفظ فاصله تا شعاع مشخصی از شبکه رعایت شود.

این مقام مسئول، حریم شبکه های برق را 2 متر و 10 سانتی متر عنوان کرد و نسبت به انجام هر گونه تبلیغات در این محدوده از شبکه به شدت هشدار داد.

وی خاطرنشان کرد: صعود از تجهیزات شبکه برق با هدف نصب بنر، پوستر، پرچم و هر اقلام تبلیغاتی دیگر، نصب این اقلام بر روی تیر چراغ برق، تابلو و ترانس های برق، استفاده از برق غیرمجاز برای تامین برق ستادهای انتخاباتی و نصب داربست در مجاورت شبکه های برق از جمله موارد ممنوع و حادثه آفرین در ایام تبلیغات انتخاباتی به شمار می رود که انتظار می رود شهروندان با مشاهده هر گونه از این موارد به سرعت با تلفن 121 واحد اتفاقات شرکت توزیع برق استان تماس گرفته و مورد را گزارش کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار مدیر توزیع برق اسفراین نسبت به حادثه‌ساز بودن برخی از انواع تبلیغات انتخاباتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..