تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: آفرود باورنکردنی پورشه تایکان کراس‌ توریسمو

پورشه فرایند بازاریابی خود را با انتشار ویدئویی هیجانانگیز دگرگون کرد. در این شکی نیست که پورشه تایکان کراس توریسمو یکی از جذابترین آثار این خودروساز آلمانی است؛ اما بسیاری از صاحبان این خودرو و البته عاشقان تایکان میخواهند در مورد پیشرانه جدید الکتریکی آن بدانند. پورشه برای ارائه پاسخی قاطعانه به آنها در دو شرایط محیطی کاملا متفاوت، آفرود تماشایی از این خودرو به نمایش گذاشته است؛ یک نمایش بینقص در کنار بالون اختصاصی پورشه، سگهای سورتمه  و یک هواپیمای بدون سرنشین که جذابیت این ویدئو را دوچندان می‌کند.

پورشه تایکان کراس‌ توریسمو برادر ناتنی سدان اسپرت تایکان EV است و شباهت‌های زیادی با این محصول دارد. این خودروساز آلمانی با افزایش ارتفاع تایکان و اضافه کردن روکش پلاستیکی به بدنه، این خودرو را کاربردی‌تر از نمونه سدان آن کرده‌ است. پورشه برای نمایش توانایی‌های فوق‌العاده تایکان، دو جاده متفاوت را در نظر گرفته‌ است؛ جاده‌ی شنی در دل صحرا با گرمای طاقت‌فرسا و جاده یخی در دریاچه‌ای یخ‌زده.

مقاله‌های مرتبط:

روی پورشه تایکان کراس‌ توریسمو سیستم چهارچرخ محرک نصب شده‌ است که در کنار سیستم هدایت گشتاور و موتور الکتریکی قدرتمند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در بهترین مدل این خودرو یعنی توربو S، شاهد ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن‌متر گشتاور هستید. جعبه‌دنده دو کلاچه اتوماتیک پیشرفته‌ی آن بدین معنی است که تایکان همیشه بسته به سرعت مورد نظر راننده، قدرت موتور را تعیین می‌کند.

با این شرایط واقعا آیا پورشه تایکان کراس‌ توریسمو در دمای بیشتر از ۳۰ یا کمتر از منفی ۳۰ درجه سانتی‌گراد دوام می‌آورد؟ پاسخ این سؤال را زمانی متوجه می‌شوید که به دقت این ویدئوی باورنکردنی را تماشا کنید. دقت و ظرافت کار مهندسان پورشه به گونه‌ای است که سعی می‌کنند محصولاتی مناسب برای هر سلیقه و هر مکانی طراحی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: آفرود باورنکردنی پورشه تایکان کراس‌ توریسمو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..