تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Monefy Pro – Money Manager 1.11.3 – پیگیری و مدیریت هزینه اندروید

Monefy Pro – Money Manager v1.11.3 – اپلیکیشن پیگیری و مدیریت هزینه اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 2.50 دلار تقدیم شما عزیزان

تمامی ما در اطراف خود افرادی را می شناسیم که بدون هیچ گونه حساب و کتابی روزانه مبلغ زیادی را هزینه کرده، بدون اینکه بهره ی لازم را از ان ببرند! نداشتن حساب و کتاب دقیق در هزینه های خود باعث می شود تا نتوانیم درآمد خود را مدیریت کنیم و همیشه با مشکل کمبود بودجه رو به رو می شویم. پیگیری هزینه ها یکی از بهترین راه های برطرف سازی چنین مشکلی به حساب می آید که باعث می شود به صورت کامل بر روی تمام مبالغ خرج شده در طول یک روز اشراف داشته باشید. Monefy Pro – Money Manager paid عنوان اپلیکیشنی پر کاربرد برای پیگیری و مدیریت هزینه ها در سیستم عامل اندروید می باشد که توسط MonefyApp توسعه و منتشر شده است. یکی از برترین نقاط قوت این نرم افزار در مقایسه با برنامه های مشابه سیستم افزودن سریع هزینه ها می باشد؛ به گونه ای که در هنگام خرید هر نوع ماده غذایی و یا سوار شدن به تاکسی تنها کافیست یک گزینه را لمس کرده تا اطلاعات هزینه های شما ذخیره شود. دسته بندی های دلخواه خود را ایجاد کرده و با مشاهده ی نمودار های موجود درکی کامل و دقیق را از تمامی پول های هزینه شده در طول یک بازه ی زمانی مشخص به دست آورید. Monefy Pro دارای قابلیت های متنوعی است که برای مطلع شدن از ان ها بهتر است با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Monefy Pro – Money Manager اندروید :

رابط کاربری ساده و آسان بدون هیچ گونه پیچیدگی افزودن سریع هزینه های خود تنها با یک لمس صفحه نمایش ویجت های کاربردی لاک اسکرین پشتیبانی از انواع ارز های مختلف مشاهده ی تمامی هزینه های خود در قالب نمودار ها ایجاد دسته بندی های مختلف همگام سازی اطلاعات خود در تمامی دستگاه ها توسط سرور های Dropbox گزارش های دوره ای از هزینه ها حفاظت از اطلاعات به وسیله ی رمز عبور ایجاد چندین حساب مختلف

اپلیکیشن Monefy Pro – Money Manager با توجه به میزان اهمیت خود برای داشتن نظم در هزینه های روزانه توانسته است با قیمت 2.50 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی به دست اورد که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه ی خریداری شده ی آن را از وبسایت محبوب فارسروید دریافت نمایید.

Monefy Pro - Money Manager

تغییرات نسخه 1.11.3 General improvements

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Monefy Pro – Money Manager 1.11.3 – پیگیری و مدیریت هزینه اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..