تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیوه‌نامه بهداشتی شیوه رای‌گیری در استان سمنان صادر شد

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه شیوه نامه بهداشتی نحوه رای گیری در استان صادر شده است، گفت: دفترچه شیوه نامه راهنمای برگزاری انتخابات برای شعبات اخذ رای تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سید عباس دانایی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان درباره آخرین تحولات انتخاباتی در سطح استان سمنان با بیان اینکه شیوه نامه بهداشتی برگزاری رأی‌گیری در استان سمنان صادر شده است، ابراز کرد: این شیوه نام‌ها همراه با پروتکل‌های بهداشتی و الزامات برای شعب ارسال شده است.

وی با بیان اینکه شیوه نامه بهداشتی برگزاری رأی‌گیری در استان سمنان صادر شده است، ابراز کرد: مسئولان شعب موظف به اجرای ریز به ریز موارد مندرج در این دستورالعمل هستند همچنین سومین مرحله مانور مشترک با شورای نگهبان نیز در روزهای گذشته انجام و خوشبختانه شرایط برای برگزاری انتخابات آماده است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با اشاره به برخی مفاد این دستورالعمل بیان کرد: ملزومات برای رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در خصوص کرونا و برگزاری حدالامکان رأی‌گیری در فضای باز پیش بینی شده است.

دانایی با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رأی از ۷۸۷ شعبه به ۷۸۹ شعبه افزایش پیدا کرد تا مردم استان سمنان بتوانند در زمان‌ها بهتری بدون ازدحام رأی بدهند، ابراز داشت: برنامه‌های آموزشی در رابطه با نیروهای جدید و کل نیروهای داخل شبکه دفتر نظارت شورای نگهبان در سطح کشور، از هفته قبل آغاز شده و خوشبختانه توجیهات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: مردم همچنین با کمک اپلیکیشن انتخابات ایران، مردم می‌توانند در روز اخذ رأی نزدیک‌ترین و خلوت ترین شعبه اخذ رأی را رهگیری کنند تا شاهد حضور بهتر مردم و عدم تجمع در صندوق‌های رأی‌گیری باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیوه‌نامه بهداشتی شیوه رای‌گیری در استان سمنان صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..