تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه می توان با کمترین هزینه در شمال ویلا اجاره کنیم؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 چگونه می توان با کمترین هزینه در شمال ویلا اجاره کنیم؟

  گاهی لازم است,  برای مدتی زندگی پر مشغله را به حال خود رها کرد و به استراحت روح و روان خود اهمیت بیشتری داد. سفر رفتن انتخابی بسیار جذاب و هیجان انگیز و در عین حال نیازی کاملا بجا برای رفع تنش های روحی است. شاید بگویید سفر رفتن خود مشکلاتی به همراه دارد و از قبیل آن جای خواب و اقامتگاه را نام برد. اگر این دلیلی است که مانع سفر رفتن شماست, در اینجا لازم می دانم, با افتخار از برند محبوب بوکینگ ویلا یاد کنم. بوکینگ ویلا سامانه اجاره آنلاین است که با هدف توسعه گردشگری الکترونیک و رفع مشکلات اقامتی سفر در نقاط مختلف کشور, راه اندازی گردیده است. بوکینگ ویلا این امکان را به شما می‌دهد که در هر زمان حتی ایام تعطیل، به‌راحتی ویلا رزرو کنید و با  پشتیبانی 24 ساعته در طول سفر شما را همراهی خواهد کرد. بوکینگ ویلا به منظور صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت زمان سفر, اقامتگاه های خصوصی مانند ویلا و سوییت های مبله را در سایت خود جهت رزرو به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار می دهد که  این کار باعث حذف واسطه ها شده و با داشتن ارتباط مستقیم با صاحب هر ویلا , این امکان را فراهم می آورد تا مهمان های عزیز هزینه کمتری برای اقامت پرداخته باشند و هم به راحتی اجاره ویلا انجام دهند.

در بوکینگ ویلا متناسب با هر سلیقه ای, اقامتگاه های زیاد و متنوعی وجود دارد که شامل ویلا, سوییت, هتل آپارتمان و اقامتگاه بومگردی است. برای رزرو آنلاین اقامتگاه به سادگی می توانید اقدام نمایید و در کوتاهترین زمان به نتیجه دلخواهتان دست یابید, فقط کافیست آدرس bookingvila.com  وارد نمایید تا به سایت بوکینگ ویلا دسترسی پیدا کنید. با کمی جستجو در سایت متوجه خواهید شد که پلتفرم بوکینگ ویلا با داشتن تنوع وسیعی از اقامتگاه ها و ویلاها در سراسر ایران, پل ارتباطی میان میزبانان محلی و مهمان عزیز است. بوکینگ ویلا همواره تلاش خود را میکند تا با توجه بازخورد مهمانان و صاحبان اقامتگاه, و با پالایش منظم ویلاها, اقامتگاهی شایسته و درخور از لحاظ قیمت و امنیت و نظافت به مسافران عزیز پیشنهاد کند.  و حالا شاید بپرسید چگونه میشود با سایت بوکینگ ویلا اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کرد؟


برای اینکار ابتدا باید وارد سایت بوکینگ ویلا شوید.سپس در قسمت جستجو نام شهری که میخواهید در آن اقامت داشته باشید را وارد نمایید, در این قسمت شما وارد صفحه ای شده اید که میتوانید انواعی از اقامتگاه های آن شهر را ببینید و به جستجوی ویلای دلخواهتان بپردازید و اگر می خواهید سریعتر به نتیجه برسید می توانید از قسمت جستجوی پیشرفته (فیلترها) کمک بگیرید. صفحه ای که برای شما نمایش داده خواهد شد, صفحه ویلای انتخاب شده توسط شماست که در آن تمام اطلاعات نظیر عکس و شرایط و قیمت و ... مربوط به آن اقامتگاه را می بینید. در اینجا اگر اقامتگاه را پسندید و تمایل به رزرو داشتید, دکمه درخواست رزرو کلیک کنید تا درخواست شما بصورت رایگان ثبت شود.

 حال که قصد رزرو ویلا را داشته‌اید، در ابتدای کار  باید تاریخ ورود و خروج خود را انتخاب کنید. اما باید توجه داشته باشید که حداقل تایم انتخابی شما برای رزرو, ( یک شب) است, یعنی باید همان روز و روز بعد را انتخاب کنید. در مرحله‌ی بعد تعداد افراد را مشخص و نهایتا روی دکمه‌ی درخواست رزرو کلیک کنید تا به مرحله‌ی نهایی کردن رزرو انتقال داده شوید. در این مرحله, ابتدا شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و روی گزینه‌ی (ثبت نهایی درخواست) کلیک کنید و به مدت حدود نیم ساعت منتظر پاسخ میزبان بمانید و در صورت تایید میزبان پرداخت را انجام داده و نهایتا شماره‌ی مالک و آدرس دقیق ویلا را دریافت کنید. و حالا می توانید همراه با خانواده یا دوستان سفری راحت و بدون دغدغه را تجربه کنید.


اجاره ویلا در رامسر راحت تر از همیشه


با نزدیک شدن به فصل گرما و شروع سفرهای تابستانی, شمال پذیرای سیل عظیمی از گردشگران و مسافران می شود. همه  ی ما ایرانی ها شمال را با طیف لطیفی از سبزی جنگل های مخملی و آبی دریای بی انتهایش می شناسیم. در این میان  خوب است یادی کنم از عروس شهرهای شمال, (رامسر) شهری بسیار دیدنی با آب و هوایی مطبوع و دلپذیر. طبیعت بکر رامسر و زیبایی های بینظیر این شهر و روستاهای اطرافش از جمله روستای معروف جواهرده, آن را به یکی از محبوب ترین نقاط گردشگری تبدیل کرده است. از دیدنی های جذاب رامسر می توان به تله کابین رامسر, قلعه مارکوه, جنگل دالخانی, آبشار سیاسرت, پارک جنگلی صفارود, کاخ مرمر رامسر, غار یاغی لوکا و … اشاره کرد. اگر شما هم مسافر این شهر زیبا و پر جاذبه هستید اما بابت اقامتگاه اضطراب دارید, تضمین میکنم با بوکینگ ویلا دیگر نگرانی نخواهید داشت. کافیست به سایت اجاره ی ویلا و سوییت آنلاین بوکینگ ویلا سری بزنید و نسبت به اجاره ویلا در رامسر اقدامی کنید. چگونه؟ ابتدا در صفحه اصلی سایت, در کادر جستجو کلمه رامسر را وارد و روی کلید جستجو کلیک نمایید. در قدم بعد ویلاهای متنوع رامسر برای شما نمایش داده می شوند و شما می توانید با اعمال فیلتر سریعتر ویلای دلخواهتان را پیدا کنید. از پرطرفدارترین ویلاهای رامسر در سایت بوکینگ ویلا می توان ویلاهای استخردار, ساحلی و جنگلی را نام برد. هر نوع از این ویلاها مزیت های خاص خود را دارند. و خبر خوب اینکه ویلاهای متنوعی وجود دارند که هر کدام به تنهایی می تواند همه ی این مزیت ها را یکجا داشته باشد برای مثال ویلایی استخردار در دل سبز طبیعت و جنگل قرار گرفته باشد و آن سویش به آبی بیکران دریا برسد. بوکینگ ویلا تمام سعی خود را میکند تا برای مهمانان عزیز بهترین امکانات را با قیمت مناسب فراهم آورد و مسافران هیچگونه دغدغه ای در مورد اقامتگاه نداشته باشند و با خیالی آسوده به سفر بروند.

چگونه می توان با کمترین هزینه در شمال ویلا اجاره کنیم؟


اجاره کلبه سوئیسی

بوکینگ ویلا  نه تنها در رامسر بلکه در تمام شهرهای شمال اقامتگاه هایی زیبا جهت میزبانی از مسافران و گردشگران, در اختیار دارد. از جذابترین  این اقامتگاه ها, کلبه ها هستند. فکر پیاده روی بین درختان بلند قامت  و سرسبز در هوای ملس و خنک شمال آدم را شیدای آن می کند بار و بندیلش را جمع کند و بزند به دل جاده و پیش بسوی آرامش شبهای شمال. آرامشی که با اقامت در کلبه ای چوبی خاطره ای فراموش نشدنی خواهد شد. کلبه ی رویاهای خود را از بوکینگ ویلا بخواهید. سایت بوکینگ ویلا انواع کلبه های چوبی را دارا می باشد که در این بین کلبه های مثلثی شکل سوئیسی از محبوبیت بیشتری برخوردارند. با اجاره کلبه سوئیسی در بوکینگ ویلا دیگر مرزی بین رویا و واقعیت باقی نمی ماند.

 کلبه های سوئیسی با طراحی خاص و دیزاین منحصر بفرد, خود به تنهایی یکی از بهترین جاذبه های گردشگری محسوب می شوند. ابن کلبه ها معمولا دوبلکس هستند  و فضای کافی برای مهمانان عزیز دارند.

پیشنهاد میکنم اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی با قیمت و هزینه ای مناسب را در این کلبه های مثلثی شکل  با سایت بوکینگ ویلا تجربه کنید. این کلبه های سوئیسی را می توان در شهرهایی مانند رامسر، ماسال، لاهیجان و حتی شیرگاه و آمل نیز اجاره کنید. قیمت اجاره این کلبه ها نیز کاملا مشابه بقیه ویلاهای جنگلی است و هزینه اضافی برای مهمانان ندارد.

چگونه می توان با کمترین هزینه در شمال ویلا اجاره کنیم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه می توان با کمترین هزینه در شمال ویلا اجاره کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..