تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز توزیع روزانه 4 هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت

از آغاز دهه کرامت، طبخ و توزیع روزانه 4 هزار پرس غذای گرم متبرک حضرت رضا(ع) در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز هر ساله با آغاز دهه با سعادت کرامت، طبخ و توزیع روزانه غذای متبرک حضرت رضا(ع) بین حاشیه‌نشینان مشهدی، یکی از برنامه‌های محوری مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی است. امسال در اقدام حمایتی دیگری، با طبخ و توزیع روزانه غذای گرم از همسایگان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) پذیرایی می‌شود.

هادی غلامی مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های  معمول این مجموعه در طول سال، با هدف حمایت از اقشار کم بضاعت حاشیه شهر مشهد، پخت و توزیع غذای گرم با مشارکت نیکوکاران و جهادگران در قالب تشکل‌‎های مردمی زیر نظر کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای است.

وی تصریح کرد: در دهه کرامت امسال نیز مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، هر روز با طبخ 4 هزار پرس غذای گرم در خدمت مجاورین حضرت رضا(ع) خواهد بود و طبق برنامه در مجموع تا پایان این دهه، 40 هزار پرس غذای متبرک رضوی توزیع می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز توزیع روزانه 4 هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) به مناسبت دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..