تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاداش ویژه برای تیم ملی فوتبال ایران در صورت شکست عراق

تیم ملی فوتبال ایران در صورت کسب پیروزی مقابل عراق پاداش ویژه دریافت می‌کند.

قدس آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در حالی فردا سه شنبه به مصاف عراق می‌رود که برنده این بازی به عنوان صدرنشین گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی به مرحله نهایی صعود می‌کند.

شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که در اردوی ملی‌پوشان در بحرین حضور دارد پاداش ویژه ای را برای پرداخت به اعضای تیم در صورت کسب پیروزی مقابل عراق تصویب کرده است تا روحیه بازیکنان را افزایش دهد. این مبلغ قرار است بلافاصله پس از پیروزی احتمالی در رختکن به بازیکنان پرداخت شود.

ملی‌پوشان فوتبال ایران پاداش سه پیروزی قبلی خود مقابل کامبوج، هنگ کنگ و بحرین در دور برگشت که به طور متمرکز در کشور بحرین در حال برگزاری است دریافت کرده‌اند و قرار است پاداش برد مقابل عراق حدود سه برابر مبالغ قبلی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۱ فردا سه شنبه مقابل عراق آخرین دیدار خود در مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را در منامه بحرین برگزار می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاداش ویژه برای تیم ملی فوتبال ایران در صورت شکست عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..