تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیونت باری بسیار ارزان قیمت دانگ فنگ Xiaokang C71 با تجهیزات مناسب معرفی شد

خودروساز بزرگ چینی یعنی دانگ فنگ به تازگی وانت درون‌شهری Xiaokang C71 را با قیمت مقرون به صرفه 46800 یوآن معرفی کرده است. دانگ فنگ Xiaokang C71 نسخه ارزان‌سازی شده از وانت دیگری است که برای جلب نظر خریداران با بودجه کم به بازار عرضه شده است.

همانند روند مشاهده شده در خودروسازی ایران، دانگ فنگ برخی از تجهیزات ژیائوکانگ C71 را در مقایسه با نسخه اصلی کاهش داده است. برای مثال فرمان برقی با فرمان هیدرولیکی تعویض شده است، کنترل قفل مرکزی از راه دور به جای ریموت برقی از سوییچ مکانیکی استفاده می‌کند، شیشه‌های برقی جلو و عقب حذف شده‌اند و چراغ‌های مه شکن نیز دیگر جلو و عقب خودرو مشاهده نمی‌شوند. تمامی این موارد موجب شده‌اند تا قیمت ژیائوکانگ C71 به طرز چشم‌گیری کاهش یابد.

از نظر ابعاد و اندازه، دانگ فنگ ژیائوکانگ C71 فاصله بین دو محور 3360 میلی‌متر به همراه فضای بار به طول 3300 میلی متر و عرض 1680 میلی متر دارد که می‌توان محموله‌ای به حجم تقریبی 9000 لیتر را در آن بارگیری کرد. دانگ فنگ شاسی این وانت را با استفاده از تیرهای عمودی و افقی به شدت تقویت کرده تا بتواند بارهای سنگین را حمل کند. دانگ فنگ Xiaokang C71 به یک موتور 1.6 لیتری با حداکثر قدرت 120 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 158 نیوتن متر مجهز است.

با وجود حذف امکانات بسیاری از دانگ فنگ Xiaokang C71، این خودرو به تجهیزات رفاهی مختلفی مجهز است. دوربین ضبط تصاویر در جلو و عقب، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر 10 اینچی، فرمان چند منظوره و اینترنت بی‌سیم بخشی از تجهیزات دانگ فنگ Xiaokang C71 هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیونت باری بسیار ارزان قیمت دانگ فنگ Xiaokang C71 با تجهیزات مناسب معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..