تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدل مفهومی ون دانگ فنگ با نشان عجیب شیر رونمایی شد

برند فنگ ژینگ یکی از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ است که محصولات جدید خود را با شعار « فضای هوشمندانه و خلاقانه و پیشرو» به معرض نمایش عموم گذاشته است. جدیدترین محصول فنگ ژینگ یک مینی‌ون مدرن است که با نشان شیر معرفی شده است.

مطابق ادعای شرکت سازنده، ون شیر نشان دانگ فنگ از زبان طراحی پویا بهره می‌برد و براساس خودروهایی که در داستان‌های علمی و تخیلی حضور دارند، طراحی شده است. جلوپنجره خودرو حالتی شبیه به حرف T انگلیسی دارد و چراغ‌های ون دانگ فنگ نیز تیز و کشیده هستند.

برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، رینگ‌های در نظر گرفته شده برای ون دانگ فنگ ابعاد مناسبی دارند و نسبتا بزرگ هستند. خطوط تند و تیز کرومی، رنگ تیره شیشه‌ها و فریم درها و حجم‌های فانتزی سبب شده‌اند تا چهره ون دانگ فنگ بسیار مدرن و آینده نگرانه به نظر برسد.

دانگ فنگ تصمیم دارد تا استراتژی متفاوتی را برای عرضه مینی‌ون‌ها به بازار در نظر بگیرد. از این رو علاوه بر تاسیس یک برند جدید، نشان تجاری جدیدی را نیز برای این خودرو در نظر گرفته است. دانگ فنگ تصمیم دارد تا به یکی از 30 تولیدکننده برتر مینی‌ون در بازار چین تبدیل شود و تنوع محصولات هیبریدی را در خط تولید خود افزایش دهد. دانگ فنگ برای فروش 300 هزار مینی‌ون در سال تا سال 2025 برنامه ریزی کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدل مفهومی ون دانگ فنگ با نشان عجیب شیر رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..