تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه هزار و ۵۵۰ خانوار کردستانی نفت سفید مصرف می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:سال گذشته مقدار فروش مرزی نفتگاز در جایگاه مرز باشماق بیش از ۲۶۱ هزار لیتر و مقدار فروش از محل پایش و کنترل فروش در باک، نه میلیون و ۷۳۷ هزار لیتر بوده است.

گیتی‌منش اظهار داشت: در جهت تحقق کامل دولت الکترونیک و تکریم رانندگان در حال تردد در پایانه مرزی باشماق، فرآیند کنترل و پایش باک کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی با استفاده از ابزار‌های دیجیتال و بهره‌مندی از سامانه فروش مرزی به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می‌شود.

اوضمن تشریح عملکرد شرکت در این شهرستان و اعلام وجود سه هزار و ۵۵۰ خانوار مصرف‌کننده نفت سفید، از آغاز ارسال و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روستا‌های سخت‌گذر ناحیه خبر داد و افزود: با توجه به کوهستانی و سخت‌گذر بودن راه‌های روستایی این شهرستان، ارسال و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روستاییان آغاز شده تا در فصل سرما و بسته شدن راه‌ها، مشکلی برای تامین سوخت مردم ساکن در این مناطق ایجاد نشود.

مدیر منطقه کردستان با اشاره به حضور بازرسین گروه معین منطقه در ناحیه مریوان، از فعالیت پنج باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و چهار باب جایگاه سی‌ان‌جی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز واحد‌های تولیدی، خدماتی و کشاورزی شهرستان، توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع خانوار‌ها و مصرف‌کنندگان جزء و همچنین توزیع الکترونیکی نفتگاز کشاورزی مصرف‌کنندگان جزء از اقدامات شرکت در راستای تحقق دولت الکترونیک و تحق حقوق شهروندی است.

فرماندار شهرستان مریوان نیز در این دیدار از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در این شهرستان و مدیریت پایانه مرزی باشماق تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه هزار و ۵۵۰ خانوار کردستانی نفت سفید مصرف می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..