تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از روش نه چندان جالب تبلیغات برخی نامزد‌ها تا نظارت هزارو ۵۹۵ بازرس بر انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امروز ۲۴ خردادماه سال ۱۴۰۰ است، یعنی تنها ۴ روز دیگر باقی مانده است ۴ روز تا حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی و هرچه به روز‌های پایانی هفته نزدیک می‌شویم مردم با دقت بیشتری اخبار و اظلاعات مربوط به انتخابات را رصد می‌کنند.

طرف دیگر این ماجرا نامزد‌های شورای اسلامی شهر و روستا است که با تمام توان و تلاش خود در حال فعالیت‌های تبلیغاتی هستند.

شنیده های انتخاباتی

موضوع جالب در انتخابات امسال که مردم از آن سخن می‌گویند شیوه تبلیغ برخی کاندیدا‌ها است که در گذشته باب نبود. بعضی از آنان در پایین بنر و پوستر‌های تبلیغاتی خود شماره تلفن همراه خود را درج کرده اند تا از این راه به مردم نشان دهند هرکسی می‌تواند با آنان در ارتباط باشد و بعدا نیز در دسترس مردم خواهند بود.

برخی از شهروندان نیز این موضوع را ترفندی تبلیغاتی برای جلب رضایت مردم می‌دانند و می‌گویند درصورت برتری این افراد و عضویت در شورای شهر و روستا شماره‌ها تغییر کرده و مردم عام به راحتی نمی‌توانند به آنان دسترسی پیدا کنند.

حضور شورا‌های سابق موضوع دیگریست که این روز‌ها صدای مردم را در آورده است چرا که آنان معتقدند که اعضای سابق کاری برای عمران وآبادانی شهر نکردند و حضور مجدد آنان در این دوره از انتخابات را درست و صحیح نمی‌دانند.

حال باید نشست و منتظر ماند که آیا مردم به افراد جدید و جوانان دیگر برای حضور در شورا اجازه حضور می‌دهند یا به همان اعضای سابق اعتماد می‌کنند؟

نکته قابل توجه در تبلیغات شورا حضور چند تن از مجریان و طنزپردازان در این دوره از انتخابات است که معمولا با اسم محلی که در میان مردم شهرت دارند به تبلیغات می‌پردازند.

در چند روز گذشته کردستان میزبان چند تن مسئول کشوری بود که می‌توان به محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور و سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد که همگی بر حضور مردم در انتخبات ۲۸ خرداد ماه تاکید کردند.

نظارت هزارو ۵۹۵ بازرس بر انتخابات ۱۴۰۰

شهرام ملکی رئیس هیئت بازرسی انتخابات کردستان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۲۸ خردادماه جاری خبر داد و اظهار داشت:هیئت بازرسی انتخابات با استفاده از یک‌هزار و ۵۹۵ سربازرس و بازرس ویژه بر یک‌هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رأی در استان کردستان نظارت می‌کند.

او از برگزاری سه دوره آموزشی برای اشرافیت کامل بر روند اجرای انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات وزارت کشور ویژه بازرسان استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ تخلف انتخاباتی کاندیدا‌های شورای شهر به هیئت بازرسی گزارش شده و رسیدگی به این تخلفات در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کردستان از کاندیدا‌ها و اعضای ستاد‌های آن‌ها خواست تا با پایبندی به قوانین و مقررات ستاد انتخابات، از هرگونه تخلف انتخاباتی دوری کرده و در مسیر قانون حرکت کنند.

دعوت از مردم برای حضور در انتخابات

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی یادآور شد: امیدواریم با مشارکت حداکثری در انتخابات شاهد حماسه بزرگ دیگری در ۲۸خردادماه جاری در کشور باشیم.

سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: هر یک رأی ملت ایران در صندوق انتخابات به مثابه یک موشک بر سینه دشمنان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه مردم کردستان در طول تاریخ انقلاب به ویژه در ۸ سال جنگ تحمیلی برگ‌های زرینی از افتخارات را به ثبت رسانده‌اند، گفت: انتخابات ۲۸ خردادماه امسال نیز شاهد خلق حماسه بزرگی توسط این مردم ولایت‌مدار و انقلابی خواهیم بود.

او اذعان کرد: تراز ملت ایران جهانی است از این رو انتخابات و مشارکت این ملت نیز باید جهانی باشد، امروز انقلاب، امام، رهبر و ملت ما از نظر عدالت، پایداری و استقامت برای جهان الگو هستند.

فرمانده سپاه کردستان اضافه کرد: دشمنان تمام توان خود را بکار گرفته‌اند که مانع از حضور مردم در انتخابات شود، ولی قطعا ملت بصیر ایران ۲۸ خردادماه جاری حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و موجب یاس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از روش نه چندان جالب تبلیغات برخی نامزد‌ها تا نظارت هزارو ۵۹۵ بازرس بر انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..