تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از شعر و شاعری در تبلیغات تا گران شدن کاغذ برای چاپ آگهی انتخابات!

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،انتخابات شورای شهر نماد بارزی از مردمسالاری دینی است که خروجی این انتخابات نقش بارزی در سیاستگذاری شهری ایفا می‌کند.

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

در ادامه اخبار منتشر شده در مراکز را در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا  می خوانید.

مراقبت ویژه از ۵۰۰ شعبه اخذ رای / جمع آوری ال‌ای دی‌های تبلیغاتی

مهدی محمودی چراتی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بابلسر در بازدید از ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های شورا، نصب ال‌ای‌دی و باند‌های صوتی در خیابان و پیاده‌رو را خلاف قانون اعلام کرد و از کاندیدا‌ها خواست تا بر اساس قانون رفتار کنند.

در بازدید میدانی شب گذشته او، نامزد‌ها موارد را رعایت نکرده بودند که موجب شد ال‌ای‌دی‌های تبلیغاتی امروز صبح توسط کمیته امحای فرمانداری جمع‌آوری شوند.

از حال و هوای تبلیغات نامزد‌ها تا هشدار‌ها درباره شیوع کرونا در تجمع‌های انتخاباتی

ستاد‌های فعال‌تر شده‌اند، پوستر‌ها و بنر‌های نامزد‌ها نیز در نقاط مختلف دیده می‌شوند، صدای موسیقی هم از برخی ستاد‌ها شنیده می‌شود که این گونه می‌خواهند جلب نظر کنند.

با توجه به شرایط کرونایی و الزام ستاد‌ها بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از شلوغی ستاد‌ها مانند دوره‌‍‌های قبل خبری نیست، اما با این وجود برخی ستاد‌ها تا حدودی شلوغ هستند. برخی هم در پیاده رو‌ها و کوچه‌ها با فاصله صندلی گذاشته‌اند و هواداران کم و بیش آنجا حضور دارند.

پلیس با آمادگی کامل حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان  با اشاره به آمادگی کامل و با نشاط و هوشمندانه پلیس برای انتخابات پیش رو، هم افزایی، همدلی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی در برقراری نظم و امنیت را بسیار مهم دانست و گفت: منافقین و دشمنان هر اقدامی برای ضربه زدن به این کشور و مرز و بوم انجام می‌دهند، ولی نیرو‌های مسلح  توطئه‌های دشمنان را خنثی ساخته‌اند.

رای مردم

از ضرورت برپایی یک ستاد نامزد‌های انتخابات شورای شهر تا لزوم آموزش سمنانی‌ها در رای دادن الکترونیک

حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات و روسای هیات‌های انتخاباتی و فرمانداران گفت: همه مراحل ۲۵ گانه انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در سمنان الکترونیکی است و شهروندان ضمن فراگیری روند رای دادن دیجیتال، کد نامز‌های مورد نظر خود را به همراه داشته باشند.

مشارکت ۳۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات/چهارشنبه آخرین روز تبلیغات کاندیدا‌های شورا‌ها

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ساعت ۲۴ روز چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه مهلت تبلیغات انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به اتمام می‌رسد.

حمزه‌ای افزود: برای برگزاری انتخابات الکترونیک برای دو شهر قزوین و تاکستان درخواست داده شد که ستاد انتخابات وزارت کشور با برگزاری این نوع انتخابات در شهر قزوین موافقت کرد.

از روش نه چندان جالب تبلیغات برخی نامزد‌ها تا نظارت هزارو ۵۹۵ بازرس بر انتخابات

شهرام ملکی رئیس هیئت بازرسی انتخابات کردستان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۲۸ خردادماه جاری خبر داد و اظهار داشت:هیئت بازرسی انتخابات با استفاده از یک‌هزار و ۵۹۵ سربازرس و بازرس ویژه بر یک‌هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رأی در استان کردستان نظارت می‌کند.

انتخابات 1400

از شعر و شاعری در تبلیغات تا انصرافی‌های شورا‌ها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون ۵۶۵ نامزد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان کرمان انصراف داده اند.

عباس تقی زاده، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان، با اعلام اینکه ۲ هزار و ۵۶ نفر نامزد در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر استان کرمان ثبت نام کرده اند، گفت: از زمان ثبت نام تاکنون، ۲۲۰ نفر از نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر انصراف داده اند.

از انصراف ۶۳ داوطلب شورای شهر تا واجد شرایط رای بودن یک‌میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر در کرمانشاه

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: یک‌میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ نفر واجد شرایط رای دادن در استان داریم.

استعفای عضو هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در آذربایجان شرقی

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی گفت: اینجانب به دلیل دخالت‌های بی مورد در تایید و رد صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورا‌ها از سوی برخی‌ها استعفا کردم.

چاپ آگهی انتخابات شورا‌های شهر و گران شدن کاغذ

محمد علی انصاری پور رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران استان اصفهان از افزایش قیمت کاغذ در رابطه با چاپ آگهی شورا‌ها در استان خبر داد و گفت: متاسفانه امسال با افزایش ۲۵۰ درصدی قیمت کاغذ برای چاپ آگهی شورا‌ها در استان رو برو هستیم.

  تکلیف لیست‌های انتخاباتی مشخص شد 

 آیت‌الله حسینی همدانی  امام‌جمعه کرج  گفته بود که مردم لیست ها را رها کنند و خودشان به انتخاب برسند؛ با انتشار این خبر شهروندان می‌گویند که دیگر لیست‌های یادشده اقبالی نخواهد داشت.

انتخابات شوراها

از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تا رسالت نیروی انتظامی در حفظ امنیت

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه انتخابات، مهمترین اتفاق پیش رور در کشور است و مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های راُی علاوه بر تعیین سازنده سرنوشت خود و کشور، نتیجه انتخابات را رقم می‌زنند، گفت: هر راُی که مردم به صندوق‌ها خواهند انداخت، تیری در قلب دشمنان اسلام و نظام است.

از تشریح دستورالعمل‌های بهداشتی انتخابات ۱۴۰۰ تا انصراف نامزد‌های انتخاباتی

علیرضا احمدی آشجردی با حضور در فرمانداری شهرستان بروجن به صورت کتبی انصراف خود را از ادامه حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام کرد.

با انصراف داوطلب مذکور، هم‌اکنون ۳۱ داوطلب (۲۹ مرد، ۲ زن) برای کسب ۷ کرسی در شورای اسلامی شهر بروجن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از افزایش شعب اخذ رأی تا اعلام زمان درخواست تعویض شناسنامه

مهرآور مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۸ خرداد مهلت درخواست شناسنامه المثنی به پایان رسیده است، گفت: تا اطلاع ثانوی درخواست شناسنامه المثنی ثبت نمی‌شود و تنها افراد دارای شناسنامه مخدوش و آب خورده می‌توانند برای تعویض شناسنامه اصل تا ۴۸ ساعت قبل از انتخابات اقدام کنند.

از داغ شدن تنور انتخابات تا اعلام نتایج انتخابات شورای شهر صبح روز شنبه

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی گفت: بناست در چند روز آینده یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های سیاسی کشور یعنی انتخابات را داشته باشیم که امیدواریم با حضور حداکثری مردم متدین خراسان رضوی این مهم صورت بگیرد.

ریاست جمهوری

از افزایش شعب اخذ رأی تا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: سلامت مردم در انتخابات پیش رو برای ما مهم است و مردم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در انتخابات شرکت کنند.

انتخاب درست برای داشتن شهر و روستایی سبز و آباد

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا از تمام عوامل برگزار کننده انتخابات حاضر در شعب اخذ رای تست کرونا گرفته می‌شود.

پیش بینی ۱۲۶ شعبه اخذ رای در زابل/ مشارکت در انتخابات باعث محرومیت‌زدایی از کشور می‌شود

عباسعلی ارجمندی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: ۱۲۶ شعبه اخذ رای در سطح این شهرستان به جمع آوری آرای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اختصاص یافته است که از این تعداد د ۳۲ شعبه روستایی و ۹۴ شعبه در شهر زابل قرار دارد.

مشارکت ۳۰ هزار نفر برای برگزاری انتخابات/چهارشنبه آخرین روز تبلیغات کاندیدا‌های شورا‌ها

منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات قزوین گفت: ۳۰ هزار نفر در قالب نیرو‌های اجرایی، نظارتی و بازرسی در برگزاری انتخابات در استان مشارکت دارند و آموزش‌های لازم را نیز فرا گرفته اند.

از پایین کشیدن بنر‌های نامزد‌های متخلف شورا‌ها در گرگان تا رقابت ۱۴۰ نامزد برای ۷ کرسی در گنبدکاووس

احمد ایزد دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر رو روستا در این همایش گفت:میانگین کشوری در تایید صلاحیت شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۹۵ درصد است و در گلستان ۹۶.۵ درصد از داوطلبان روستایی تایید صلاحیت شدند.

از لیست شعب اخذ رای تا وعده‌های نامزد‌های انتخاباتی و بازار داغ تبلیغات در فضای مجازی

کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رشت اعلام کرد: لیست شعب أخذ رأی این شهرستان در اجرای ماده ۴۵ قانون انتخابات و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی منتشر شده است.

مردم و شوراها

یک میلیون و ۵۵۰ هزار نفر از مردم لرستان واجد شرایط رأی دادن هستند

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان در سخنانی با تاکید بر اینکه تمام شرایط برای برگزاری سالم، آرام، امن، قانونمند و بی طرفانه در لرستان فراهم است اظهار کرد: منتظر خواهیم بود که مردم عزیز ما در روز ۲۸ خرداد ماه از ساعت هفت بامداد تا ساعت دو بامداد روز بعد یعنی شنبه در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

از آموزش نامزد‌های انتخاباتی تا آزادی شبانه در استان مرکزی

سید علی آقازاده استاندار مرکزی از آزادی تردد‌های شبانه به مدت ۴ شب در شهر‌های استان مرکزی خبر داد

بر این اساس با توجه به برگزاری انتخابات و تردد عوامل برگزاری انتخابات تا ساعات پایانی شب، محدودیت تردد شبانه از چهارشنبه۲۶ خرداد تا شنبه ۲۹ خرداد در استان مرکزی اجرا نخواهد شد و تردد شبانه آزاد است.

از تریبون‌های خیابانی تا وزن کشی نامزد‌ها

انتخابات شورا‌های اسلامی در شهر‌ها با وزن کشی نامزد‌ها و قرارگرفتن در لیست‌های مختلف هیجان انگیز‌تر از روز‌های گذشته شده است.

روز‌های گذشته چند لیست نزدیک به روسای ستاد‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و یا اعضای شورای وحدت اصول گرایان و یا شورای هماهنگی نیرو‌های انقلابی در فضای مجازی بازنشر می‌شود.

از تکذیب توزیع فلش‌های تبلیغاتی تا قدردانی شهردار اسدآباد از نامزد‌های انتخابات شورا‌ها

نامزد‌های انتخابات شورا‌های روستا‌ها در استان از تبلیغات فضای مجازی و محیطی فاصله گرفته اند و بیشتر به صورت تبلبغات چهره به چهره و اقوامی تبدیل شده است.

البته دراین میان اعضا‌های شورا‌های دوره‌های قبل روستا ستاد‌هایی را زده اند و برای باقی ماندن در شور‌های روستا تلاش‌های زیادی می‌کنند.

از آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری انتخابات تا برگزاری جشنواره برای بدون رای‌ها

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه همه برای حفظ انقلاب در مقابل شهدا مسئول هستیم، گفت: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.

چند نفر در مهاباد واجد شرایط رای دادن هستند؟

عارف خدرلو فرماندار مهاباد با اشاره به تایید صلاحیت ۸۲۵ نفر از نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا گفت: مهاباد دومین شهرستان استان از لحاظ تعداد کاندیدا‌های تاییدصلاحیت شده است.

او در ادامه تعداد واجدان شرایط حضور در انتخابات شهرستان مهاباد را ۱۷۰ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۴ هزار و ۶۴۶ نفر برای اولین بار در این مشارکت سیاسی حضور خواهند داشت.

از انتخاباتی متفاوت از سال‌های گذشته تا ممنوعیت خرید آرای مردمی در انتخابات شورا

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر، «رأی مردم» را به منزله امانت بسیار مهم دانست و گفت: آحاد مردم باید بدانند که با رأی نادرست آن‌ها دنیایشان خراب می‌شود، زیرا فردی که آرای مردم را خریداری می‌کند در حقیقت بی تعهدی و ناپایبندی خودش را به هیچ اصلی ثابت می‌کند و در آینده مشکلات شهری را برای مردم ایجاد خواهد کرد.

28 خرداد

نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات رسالت خود را ایفا کند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: مهیا ساختن بستری برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در انتخابات، یک ضرورت است و نیروی انتظامی باید در هماهنگی و همکاری کامل با مجموعه‌های قضایی و سایر نهاد‌های اجرایی و امنیتی، رسالت خطیر خود را جهت ایجاد امنیت و آرامش برای برگزاری انتخابات پرشور، به شکل کامل و مطلوبی ایفا کند.

اختصاص ۲۵۷۹ صندوق الکترونیک ویژه انتخابات شورا‌ها در قم / طلاب جهادی این بار برای انتخابات پای کار آمدند

انتخابات شورای اسلامی شهر قم به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و ۳۳۹ داوطلب برای نشستن بر روی یکی از ۱۳ کرسی این شورا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به تازگی جلسه توجیهی ناظران، سرناظران و ناظرمسئولان هیئت نظارت شهرستان قم برگزار شد.

شمارش معکوس برای انتخاباتی پرشور در استان فارس

سید علی نقی طبیب لقمانی دبیر هیات بازرسی انتخابات فارس اعلام کرد: از ابتدای آغاز فعالیت‌های انتخاباتی در این استان تاکنون ۶۰۰ مورد تخلف انتخاباتی از سوی ستاد‌های نامزد‌های ریاست جمهوری و داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان از سوی بازرسان ما به وزارت کشور گزارش شده است.

 انتهای پیام/س




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از شعر و شاعری در تبلیغات تا گران شدن کاغذ برای چاپ آگهی انتخابات!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..