تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین‌نامه شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی «آیین‌نامه شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای استانی و واحد‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: نظر به توسعه روزافزون فضای مجازی در کشور و تأثیرات متقابل آن با نهاد دانشگاه و آموزش عالی و با هدف استفاده روش‌مند از فضای مجازی در راستای تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مواجهه هوشمندانه با فضای مجازی و قوی شدن در این عرصه، شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌شود.

براساس این آیین نامه؛ هدف از تشکیل شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی، تحول دانشگاه در عرصه فضای مجازی و ایفای نقش دانشگاه آزاد اسلامی در نظام حکمرانی فضای مجازی کشور است.

تدوین و تصویب سیاست‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌های فرابخشی ستاد، معاونت‌ها و واحد‌های دانشگاه در عرصه فضای مجازی، رصد، مطالعه و تحلیل مداوم وضعیت فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی و نظام آموزش عالی و مراکز آموزشی، نسبت به تحولات جهانی و آینده فیزیکی- مجازی پیشِ رو و طراحی و تصویب معماریِ یکپارچه اکوسیستم مجازی دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله وظایف این شوراست.

تعیین نقش و مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه حکمرانی فضای مجازیِ کشور و کلان پروژه‌های آن و همچنین هماهنگ‌سازی، بسترسازی، فرهنگ‌سازی و راهبریِ فرآیند پیاده‌سازیِ سیاست‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌های ملیِ ستاد، معاونت‌ها و واحد‌های دانشگاه در عرصه فضای مجازی از دیگر وظایف شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد اسلامی است.

گفتنی است، این شورا که ریاست آن را محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برعهده دارد، از ۱۰ کمیته تخصصی تشکیل می‌شود.

جزئیات این آیین‌نامه شامل اهداف، وظایف، ترکیب اعضای حقوقی و حقیقی، وظایف و ساختار دبیرخانه شورا، کمیته‌های تخصصی و اعضای حقوقی و حقیقی کمیته‌ها و... در اختیار رؤسای استانی و واحد‌های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین‌نامه شورای فضای مجازی دانشگاه آزاد ابلاغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..