تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با مینی یخچال ایکس باکس در کنار تجربه‌ی گیم پس، نوشیدنی خنک بنوشید

شب گذشته با کولاکی از تریلر بازی‌های جدید برای کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس سری اس و سری ایکس در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا مواجه شدیم؛ عناوینی که انتظار می‌رود رونق خاصی به آرشیو بزرگ گیم پس ببخشند و تجربه‌های جذابی در سبک‌های مختلف به کاربران ارائه بدهند.

اما تنها اتفاق شب گذشته معرفی بازی‌های جدید برای کنسول‌های خانگی مایکروسافت نبود. طبق گزارش Engadget، ردموندی‌ها مینی یخچال ایکس باکس را نیز معرفی کردند که جذابیت خاص خود را دارد. چندی پیش یک نظرسنجی در توییتر برگزار شد و پس از اینکه با آرای گیمرها و علاقه‌مندان به محصولات مایکروسافت، ردموندی‌ها پیروز شدند، سران این شرکت قول دادند مینی یخچالی با برند ایکس باکس روانه‌ی بازار کنند.

مقاله‌های مرتبط:

رویداد بزرگ E3 که بزرگ‌ترین اتفاق سال در حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود، با برگزاری کنفرانس خبری مشترک بتسدا و مایکروسافت، شور و هیجان خاصی گرفت که البته شامل معرفی مینی یخچال ایکس باکس نیز می‌شود. ردموندی‌ها گفته‌اند طراحی محصول جدیدشان شبیه ایکس باکس سری ایکس است و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شود.

در داخل مینی یخچال، چراغ‌هایی به رنگ سبز و دقیقا مشابه نوری که از چراغ‌های ایکس باکس سری ایکس ساطع می‌شود، قرار دارند تا ظاهری جذاب به مینی یخچال ایکس باکس ببخشند. گیمرها می‌توانند نوشیدنی‌هایشان یا خوراکی‌های دیگر را در درون یخچال قرار بدهند و در هنگام اجرای بازی‌ نوش جان کنند. 

اگر موفق به تماشای کنفرانس مایکروسافت و بتسدا در E3 نشده‌اید، امکان دانلود و تماشای آن در زومجی فراهم شده است. همچنین می‌توانید تمامی اخبار و حواشی رویداد E3 را از طریق زومجی دنبال کنید.

دانلود ویدئو از آپارات




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با مینی یخچال ایکس باکس در کنار تجربه‌ی گیم پس، نوشیدنی خنک بنوشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..