تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ببینید | بازی با نیروی جاذبه توسط خلبان جنگنده

نخستین باغ فرهنگ ایران از سوی یونسکو + تصاویر

جاذبه‌ها و فرهنگ‌های متنوع ایران باعث شده طی سال‌های اخیر، ایده به نمایش گذاشتن این تنوع در فضاهای مختلف، رایج شود. اگر به باغ ایرانی یا ایران مال رفته باشید به نوعی این ایده را می‌بینید که هر کدام در قالبی به تصویر کشیده‌اند؛ مثلا در باغ ایرانی نماد شهرهای مختلف ایران به صورت مینیاتوری به نمایش درآمدند و ایران مال، بعضی نمادهای مهم و دیدنی ایران را در قالب مجلل، بازسازی کرده است. همه این کارها برای این است که یادمان باشد در چه فرهنگ ملوّنی زندگی می‌کنیم و هر جا که سر می‌کشیم، یک شگفتی نمایان می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ببینید | بازی با نیروی جاذبه توسط خلبان جنگنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..