تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات دانشگاه آزاد برای امتحانات در زمان قطعی برق

۰۶:۰۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۸۷۱۹۶

۰۶:۰۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

۷۷۸۷۱۹۶

دانلود PDF

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دانلود PDF

احمد حیدری، سخنگو و معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه دانشگاه آزاد برای واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان پزشکی به اتمام رسیده و با توجه به اینکه مقرر است دانشگاه‌ها از ابتدای مهر آموزش خود را به صورت حضوری انجام دهند، در حال پیگیری هستیم که دانشجویان دانشگاه آزاد همانند دانشجویان سایر دانشگاه‌ها در اولویت دریافت واکسن قرار بگیرند.  

حیدری ادامه داد: امیدواریم از زمان باقی مانده تا شروع سال تحصیلی جدید استفاده کنیم تا کارکنان، دانشجویان و اساتید واکسینه شوند تا بتوانیم کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کنیم.  

سخنگوی دانشگاه آزاد بیان کرد: دانشگاه آزاد وارد فرآیند واکسیناسیون نمی‌شود زیرا این اقدام از طریق وزارت بهداشت پیگیری می‌شود. امتحانات همانند دو ترم قبل به صورت مجازی برگزار می‌شود و کلاس‌های عملی هم در واحد‌های مختلف و بر اساس آبی، زرد، قرمز و سفید و علاوه بر این بر اساس تصمیم خود واحد‌های دانشگاهی، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در گروه‌های ۳ الی ۵ نفره برگزار خواهد شد.  

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد درباره تمهیدات این دانشگاه برای امتحانات در زمان قطعی برق گفت: از وزارت نیرو و ادارات برق واحد‌های استانی درخواست کردیم که زمان‌ قطعی برق را به دانشگاه آزاد اعلام کنند تا برنامه ریزی لازم انجام شود تا زمان برگزاری امتحانات همزمان با قطعی برق نباشد.  

معاون پارلمانی و امور مجلس دانشگاه آزاد ادامه داد: البته برای دانشجویانی که در امتحانات با گوشی تلفن همراه خود شرکت می‌کنند قاعدتا مشکلی نخواهند داشت و برای دانشجویانی که با کامپیوتر در آزمون‌ها شرکت می‌کنند با هماهنگی واحد دانشگاهی خودشان امکانی فراهم می‌شود که از امتحانات پایان ترم خود باز نمانند.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات دانشگاه آزاد برای امتحانات در زمان قطعی برق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..