تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامزدها نباید در مناظره‌ها باعث شادی دشمن شوند/ مردم به امید نیاز دارد

آیت الله ناصری، گفت: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد در مدرسه علمیه الکاظمیه با اشاره به بی‌توجهی برخی نامزد‌های ریاست جمهوری به دستاورد‌های نظام و انقلاب اسلامی در مناظره‌ها اظهار داشت: این نامزد‌ها خدمات ۴۰ ساله نظام، این همه شهید، این همه پیشرفت و این همه اقتدار را مطرح نکردند و این ظلم به نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ایران امروز با ایران ۴۰ سال پیش به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، افزود: کشور ما امروز به برکت انقلاب و خون شهدا در بسیاری از زمینه‌ها از جمله پزشکی، صنایع دفاعی، فناوری‌های نانو، دانش هسته‌ای و ... در دنیا حرف برای گفتن دارد.

ناصری تصریح کرد: اگر امروز غرب نگران دانش هسته‌ای ایران است به خاطر اطلاع از پیشرفت‌هایی است که ایران در این زمینه دارد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: این‌ها خدمات بزرگی است که باید برای مردم بازگو شود و نامزد‌ها باید در مناظرات و سخنرانی‌های خود این موارد را نیز برای مردم بازگو کنند.

وی اظهار داشت: در این شرایط نا امید کردن مردم و جدال با یکدیگر شایسته نیست و گرچه مشکلات اقتصادی که حاصل تحریم و بی تدبیری و نداشتن دانش اقتصادی است، وجود دارد، اما نباید پیشرفت‌ها را نیز نادیده گرفت.

ناصری بیان کرد: مردم به امید نیاز دارند و در تبلیغات انتخاباتی باید با بیان پیشرفت‌های کشور، مردم را به آینده این کشور امیدوار کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه نامزد‌ها نباید در مناظره‌ها دشمنان را شاد کنند، افزود: ایران برای خودش وزنه‌ای است و نباید با برخی مطالب، منافقان را جری و غربی‌ها و آمریکایی‌ها را در مناظرات جسور کرد.

وی با تاکید بر اینکه عظمت ایران نباید فراموش شود، گفت: برای این انقلاب خون‌های بسیاری داده شده و افرادی همچون آیت الله سعیدی در راه این انقلاب مجاهدت‌ها کرده و شکنجه‌ها شده اند و امروز نباید با بی‌توجهی، این خون‌ها نادیده گرفته شود.

ناصری با بیان اینکه همه ما برای حفظ این انقلاب در مقابل شهدا مسئولیم، تصریح کرد: حفظ انقلاب با حضور در صحنه انتخابات و شرکتی گسترده و پرشور امکان پذیر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامزدها نباید در مناظره‌ها باعث شادی دشمن شوند/ مردم به امید نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..