تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است

جانشین سپاه بوکان گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، جانشین فرمانده سپاه بوکان در جمع صمیمی خواهران بسیجی با اشاره به انتخابات ۲۸خرداد ماه حضور پرشور و حد اکثری مردم در پای صندوق های رای را ضامن پیشرفت کشور در همه زمینه ها دانست.

سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده افزود: انتخابات اوج قدرت مردم سالاری دینی است، که طی ۴۲سال گذشته مردم انقلابی ایران به نحو احسن و باشکوه در این رویداد های سیاسی شرکت کردند.

وی حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای را ضامن قدرت دولت مردان کشور در عرصه های جهانی و بین المللی دانست و عنوان کرد: بی تردید میزان بالای مشارکت در انتخابات سبب افزایش قدرت بین المللی ما در جوامع جهانی نیز خواهد شد و ما می توانیم از منزله قدرت با دیگران به گفت و گو بنشینیم.

جانشین فرمانده سپاه بوکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش ویژه و انکار ناپذیر زنان در ایجاد انتخاباتی پرشور، تصریح کرد: از اولین روزهای شروع مبارزه مردم با رژیم شاهنشاهی، زنان این سرزمین نقش بی نظیری داشتند و همیشه جز اولین ها بودند.

سرهنگ کرم زاده ادامه داد: حضور بی نظیر بانوان این سرزمین در انتخابات گوناگون طی ۴۲سال گذشته نشان از بینش بالای سیاسی و بصیرت این قشر از مردم عزیز ما است که قطعا  در این انتخابات نیز شاهد حضور حداکثری انان پای صندوق های رای خواهیم بود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات تجلی مردم سالاری دینی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..