تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن تکلیف ویژه رای اولی‌ها در آبادان

جانشین فرماندهی ناحیه آبادان خبر داد: به همت بسیج دانش آموزی خواهران آبادان در روز ولادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها جشن تکلیف سیاسی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان، سرگرد هجریان در ابتدای این جشن، به بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و دختران نمونه پرداخت و افزود: با توجه به تقارن دهه کرامت و انتخابات، به صحبت درباره مسائل سیاسی روز و انتخابات ۱۴۰۰ با دانش آموزان پرداختند.

ایشان افزود: انتخاب فرد اصلح از واجبات شرعی است و ما برای شناخت فرد اصلح نیاز به تحقیق و کارنامه افراد خوب داریم.

ایشان افزود: فرد اصلح کسی است که ولایت مدار باشد مدیریتی قوی، ایمان قوی، عدالتخواه و فساد ستیز، عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های کشور و جوانان باشد.

ایشان در آخر افزود: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با انتخاب فرد اصلح بتوانیم در پیشرفت کشور موثر باشیم.

در پایان این جشن، از مربی سیاسی و عقیدتی فعال حوزه و همچنین فرماندهان واحد فعال با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن تکلیف ویژه رای اولی‌ها در آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..