تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یورو ۲۰۲۰/ پرگل‌ترین بازی جام به سود لاله های نارنجی

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت های یورو ۲۰۲۰ دو تیم ملی فوتبال هلند و اوکراین در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام برابر هم به میدان رفتند.

نیمه اول این دیدار گلی در برنداشت البته دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند. جورجینیو فاینالدام در دقیقه ۳۸ می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند که ضربه او با درخشش دروازه بان اوکراین دفع شد.

آندره یارمولنکو نیز یکی دو موقعیت خوب برای گلزنی در نیمه نخست داشت که ضربات او راهی به دروازه لاله های نارنجی اروپا نداشت.

در نیمه دوم جورجینیو واینالدوم که اخیرا به پاری سن ژرمن پیوسته است، توانست در دقیقه ۵۲ روی دفع ناقص دروازه بان گلزنی کند.

هلندی ها در ادامه مزد بازی جسورانه خودشان را گرفتند و در دقیقه ۵۸ گل دوم را نیز به ثمر رساند.

بعد از این گل شاگردان شوچنکو روی به بازی هجومی آوردند و آندره یارمولنکو بازیکن تیم وستهام توانست چهل و یکمین گل ملی خود را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه هلند کند. شوت زیبای او از پشت محوطه جریمه، دروازه هلند را گشود.

در ادامه رومن یارمچوک توانست روی غفلت خط دفاع هلند، گل دوم را نیز در دقیقه ۷۹ به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و دنزل دامفریس توانست ارسال ناتان آکه را در دقیقه ۸۵ با ضربه سر وارد دروازه اوکراین کند تا این دیدار با برتری ۳ بر ۲ هلند به پایان برسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یورو ۲۰۲۰/ پرگل‌ترین بازی جام به سود لاله های نارنجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..