تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین نتایج مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا

یورو ۲۰۲۰

شانزدهمین دوره فوتبال جام ملت‌های اروپا، یورو ۲۰۲۰، یکشنبه شب با دو بازی پیگیری شد.

آخرین نتایج فوتبال جام ملت های اروپابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گزارش یوفا، شانزدهمین دوره فوتبال جام ملت‌های اروپا - یورو ۲۰۲۰ - شب گذشته با دو بازی پیگیری شد.
این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در ۱۱ شهر ۱۱ کشور در نقاط مختلف اروپا برگزار می‌شود و مسابقات هر گروه به میزبانی دو شهر برگزار خواهد شد و برای اولین بار مسابقات در یک یا دو کشور (مشترک) برگزار نمی‌شود. تیم‌های برتری که از کشور‌های میزبان هستند حداقل دو بازی خود را در خانه انجام خواهند داد. مسابقات به علت پاندمی کرونا یک سال به تعویق افتاد، اما به علت قرارداد‌ها و مسائل حامیان مالی، نام مسابقات یورو ۲۰۲۰ باقی ماند. تیم‌های فنلاند و مقدونیه شمالی برای نخستین بار در مرحله نهایی رقابت‌های یورو حاضر می‌شوند.
یوفا اعلام کرد مسابقات گروه یک در شهر‌های رم ایتالیا و باکو جمهوری آذربایجان، گروه دو در سنت پترزبورگ روسیه و کپنهاگ دانمارک، گروه سه در بخارست رومانی و آمستردام هلند و دیدار‌های گروه ۴ به میزبانی لندن انگلیس و گلاسکو اسکاتلند برگزار می‌شود. همچنین مسابقات گروه ۵ در سنت پترزبورگ روسیه و سویا اسپانیا و گروه ۶ در مونیخ آلمان و بوداپست مجارستان انجام خواهد شد.
۸ شهر از شهر‌های ذکر شده در دور یک شانزدهم نهایی میزبان خواهند بود و شهر‌های رم، باکو، سنت پترزبورگ و مونیخ میزبان دور یک چهارم نهایی هستند و دیدار‌های نیمه نهایی و فینال در ومبلی لندن برگزار می‌شود. در نهایت تیم قهرمان جام موسوم به آنری دلونای - مبتکر فرانسوی این رقابت‌ها را دریافت خواهد کرد.
مسابقات تا یکشنبه ۲۰ تیر برگزار خواهد شد و قهرمان مسابقات در مجموع ۳۴ میلیون یورو دریافت خواهد کرد و به جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۲۱ در قطر نیز راه می‌یابد.
نتایج و برنامه ادامه دور گروهی مسابقات به این شرح است:
* گروه یک:
- تیم ایتالیا با ۳ امتیاز در صدر است و تیم‌های ولز و سوئیس با یک امتیاز و به علت اختلاف امتیاز انضباطی در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. تیم ترکیه بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
* گروه دو:
- تیم‌های بلژیک و فنلاند با ۳ امتیاز اول و دوم هستند و تیم‌های دانمارک و روسیه بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته اند.
* گروه سه:
اتریش ۳ - ۱ مقدونیه شمالی (استادیوم نشنالا در بخارست رومانی - داور: آندریاس اکبرگ از سوئد)
برای اتریش اشتفان لاینر در دقیقه ۱۸، میشائیل گریگوریتش ۷۸ و مارکو آرنوتوویچ ۸۹ گلزنی کردند و تک گل تیم مقدونیه شمالی را گوران پاندیف در دقیقه ۲۸ وارد دروازه حریف کرد.
بامداد دوشنبه ۲۴ خرداد:
هلند - اوکراین (ورزشگاه یوهان کرویف آره نا در آمستردام - داور: فلیکس بریخ از آلمان)
تیم‌های اتریش با ۳ و مقدونیه شمالی بدون امتیاز اول و دوم هستند.
* گروه چهار‌:
انگلیس ۱ - ۰ کرواسی (استادیوم ومبلی لندن - داور: دانیله اورساتو از ایتالیا)
گل انگلیس را رحیم استرلینگ در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند.
تیم‌های انگلیس با ۳ و کرواسی بدون امتیاز اول و دوم هستند. در این گروه تیم‌های اسکاتلند (میزبان) و چک نیز حضور دارند.
وضعیت سایر گروه‌ها:
* گروه پنج: اسپانیا (میزبان)، سوئد، لهستان و اسلواکی
* گروه شش‌: مجارستان (میزبان)، پرتغال (قهرمان دوره قبل)، فرانسه (قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ و فینالیست دوره قبل) و آلمان (میزبان) «گروه مرگ»
از هر گروه تیم‌های اول و دوم و ۴ تیم سوم برتر به دور یک هشتم نهایی صعود می‌کنند.
در جدول گلزنان روملو لوکاکو مهاجم تیم ملی بلژیک با ۲ گل در صدر قرار گرفت.
در ۶ دیدار برگزار شده تا کنون ۱۴ گل به ثمر رسیده است که میانگین ۲.۳۳ گل در هر بازی به ثبت رسید.

در تاریخ جام ملت‌های اروپا (یورو) که از سال ۱۹۶۰ سابقه برگزاری دارد، تیم آلمان (با احتساب نتایج آلمان غربی) با ۳ قهرمانی و نایب قهرمانی رکورددار است و اسپانیا با ۳ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در رده دوم و فرانسه با ۲ قهرمانی و یک نایب قهرمانی در رده سوم قرار دارند. تیم‌های شوروی سابق، ایتالیا، چک، هلند، دانمارک، پرتغال و یونان نیز هر کدام یک بار قهرمانی اروپا را تجربه کرده اند.
در دوره قبل در سال ۲۰۱۶ و به میزبانی فرانسه، تیم پرتغال با یک گل بر فرانسه غلبه کرد و قهرمان شد و دو تیم آلمان و ولز نیز سوم مشترک شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین نتایج مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..