تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




31 زن و 65 مرد ایرانی قرار بود بمیرند + جزییات

به گزارش رکنا، نقی کریمیان رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تعداد نجات‌یافتگان در دریای خزر از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون به ۹۶ نفر رسیده است که از این تعداد ۶۵ نفر آقا و ۳۱ نفر خانم هستند.

او افزود: چهار تن هم در این مدت در دریای خزر غرق شدند که از این تعداد یک تن در دریای نوشهر، یک تن در جویبار، یک تن در نشتارود و یک تن دیگر هم در چالوس غرق شدند.

کریمیان با تاکید بر اینکه حضور ناجیان غریق در ساحل مازندران براساس مسائل پیشگیرانه است، گفت: باتوجه به شرایط موجود نباید مردم تصور کنند ما نیرو مستقر کردیم تا مردم وارد دریا شوند.

کریمیان با اشاره به حضور ناجیان غریق در ساحل مازندران، افزود: ساعت حضور ناجیان از ساعت هشت تا ۲۰ است که لازم است مردم به توصیه‌ها بیشتر توجه کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «31 زن و 65 مرد ایرانی قرار بود بمیرند + جزییات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..