تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای امینانه نیت واقفان، مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است

آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید گفت: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

ارسال/ اجرای امینانه نیت واقفان توسط اوقاف مهمترین وظیفه سازمان اوقاف استبه گزارش ایکنا، آیت‌الله سید‌محمد‌علی علوی گرگانی، 23 خردادماه در جمع مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و هیئت همراه، با تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: لازم است از همه ظرفیت‌ها برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته‌های به حق مردم استفاده شود.

وی افزود: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بقاع متبرکه قطب فرهنگی و مذهبی به شمار می‌روند، گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی با محوریت این امکان مقدسه، ابتکار سازمان اوقاف بوده و موجب تقویت ارتباط معنوی و حضور بیشتر مردم در حرم مطهر امامزادگان شده است.

وی ادامه داد: گزارش ارائه شده از سوی شما در حوزه امور اجتماعی و توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان از محل عواید موقوفات و همچنین کمک‌های درمانی در دوران شیوع کرونا، نشان‌دهنده عزم راسخ سازمان اوقاف برای انجام احسن امور و بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات برای خدمت به جامعه است.

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای امینانه نیت واقفان، مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..