تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یورو۲۰۲۰: اولین برد اتریش در تاریخ جام ملت‌ها

دیدارهای شب سوم از رقابت‌های یورو 2020 با برگزاری نخستین بازی گروه C میان تیم‌های ملی اتریش و مقدونیه در شهر بخارست مجارستان پیگیری شد که این بازی با پیروزی 3 بر یک تیم ملی اتریش خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، گل نخست بازی در دقیقه 18 توسط اشتفان لاینر دفاع راست پیش تاخته اتریشی‌ها از روی ارسال مارسل سابیتزر به ثمر رسید. 10 دقیقه بعد از این گل هم گوران پاندف مهاجم و کاپیتان با تجربه مقدونیه‌ای‌ها گل تساوی را به ثمر رساند.

یورو۲۰۲۰: اولین برد اتریش در تاریخ جام ملت‌ها

این گل، نه تنها اولین گل مقدونیه در یک تورنمنت بزرگ بود بلکه مهاجم تیم جنوا را به دومین گلزن مسن تاریخ یورو (با 37 سال و 11 ماه سن) تبدیل کرد. مسن‌ترین گلزن تاریخ یورو ایویتسا واستیچ بازیکن سابق تیم ملی اتریش با 38 سال و 257 روز سن است.

در نیمه دوم با وجود اینکه بازی متعادل‌تری در جریان بود و حتی مقدونیه‌ای‌ها موقعیت‌های خطرناک‌تری برای رسیدن به گل دوم خلق کردند، این اتریش بود که به گل رسید. این گل که حاصل ارسال دقیقه کاپیتان و مدافع میانی شناخته شده تیم، داوید آلابا بود در در دقیقه 78 توسط بازیکن تعویض تیم، میشاییل گرگوریتش به ثمر رسید.

مقدونیه‌ که برای فرار از شکست، آرایش هجومی‌تر گرفته بود، نه تنها نتوانست برای دومین بار به گل تساوی برسد بلکه دو دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه سومین گل را هم دریافت کرد. این گل را دیگر مهاجم تعویضی اتریشی‌ها، مارکو آرناتوویچ با پاسی زیبا از لایمر به ثمر رساند.

به این ترتیب اتریش اولین پیروزی‌اش در رقابت‌های یورو را کسب کرد و به مقدونیه‌ای که برای اولین بار در یک تورنمنت بزرگ شرکت می‌کرد اجازه کسب امتیاز نداد.

اتریش 1-0 مقدونیه شمالی؛ استفان لاینر 18': ارسال عالی و دقیق زابیتسر، در نزدیکی تیر عمودی دروازه به لاینر رسید و این بازیکن با یک ضربه عالی و سرضرب، دروازه مقدونیه شمالی را باز کرد.

اتریش 1-1 مقدونیه شمالی؛ گوران پاندف 28': هینترگر تلاش کرد توپ را دفع کند اما توپ به بازیکن خودی برخورد کرد و به سمت محوطه جریمه اتریش رفت. دروازه بان اتریش از دروازه خارج شد و توپ را جمع کرد اما توپ از دست او رها شد و مقابل پای پاندف افتاد. این مهاجم باتجربه کار سختی برای گشودن دروازه اتریش نداشت.

اتریش 2-1 مقدونیه شمالی؛ میشائیل گریگوریتش 78': داوید آلابا با سانتری فوق العاده زیبا، توپ را به درون محوطه جریمه ارسال کرد. گریگوریتش که از آفساید فرار کرده بود، به راحتی دروازه مقدونیه شمالی را باز کرد تا اتریش دوباره پیش بیافتد.

اتریش 3-1 مقدونیه شمالی؛ مارکو آرناتوویچ 89': اوت دستی بازیکن اتریش به آرناتوویچ رسید و این بازیکن توپ را به لایمر رساند. لایمر با پاس پشت پای فوق العاده زیبایی توپ را به خود آرناتوویچ که فرار کرده بود رساند. این مهاجم پس از حرکت در عرض و جا گذاشتن دروازه بان مقدونیه شمالی، گل سوم اتریش را به ثمر رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یورو۲۰۲۰: اولین برد اتریش در تاریخ جام ملت‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..