تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعلیق تمام مجوزهای شرکت هواپیمایی تابان به عمان به دلیل عدم رعایت پروتکل ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از اخطار مجدد این سازمان به شرکت هواپیمایی تابان به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمدحسن ذیبخش افزود: نظر به بررسی ها و نظارت های این سازمان در حوزه عملیات پروازی شرکت هواپیمایی تابان در تطبیق با الزامات ابلاغی به ویژه در پروازهای داخلی، علی رغم تذکرات کتبی و شفاهی مکرر به منظور عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا، تمام مجوزهای آن شرکت به مقصد عمان از اول تیرماه سال جاری تعلیق شد.

وی ادامه داد: درصورت اصلاح امور برای حفظ حقوق عامه مردم و رعایت استانداردهای ابلاغی این تعلیق برگشت پذیر خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعلیق تمام مجوزهای شرکت هواپیمایی تابان به عمان به دلیل عدم رعایت پروتکل ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..