تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین ۳۰ درصد از هزینه‌های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه

۳۰ درصد از هزینه‌های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه و شهرسازی در اختیار وزارت نیرو قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر فیروزکوه گفت: در خصوص محوطه سازی پروژه‌های مسکن مهر با توجه به بالا بودن هزینه‌ها و عدم توانایی متقاضیان در پرداخت آن؛ از مجلس اجازه گرفته شده که طی مصوبه‌ای از منابع و تهاتر و فروش زمین‌های این بخش را خودمان به عهده گیریم. تامین ۳۰ درصد از هزینه‌های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه


احمد مهر آبادی افزود: یکی از کار‌هایی که در کنار ساخت مسکن مهر انجام داده ایم ساخت پروژه‌های روبنایی شامل مسجد، مدرسه و کلانتری است و ۶۷۰ باب مدرسه شروع به ساخت شد که ۵۲۰ باب تمام شده و در حال استفاده است و مابقی در حال تکمیل است، همچنین نزدیک به ۵۰۰ باب مسجد آغاز به ساخت شد که ۳۹۹ باب به اتمام رسیده و کلانتری هم ۷۸ واحد شروع و بخش عمده‌ای در حال حاضر استفاده می‌شود و چند واحد دیگر باقی مانده که در حال تکمیل می‌باشد.


وی گفت: در خصوص سند واحد‌های مسکن مهر که زمین‌های آن ۹۹ ساله است به مالکان سند اعیانی داده می‌شود و سند اصلی به نام دولت می‌باشد، اما طبق قانون برنامه و بودجه کسانی که توانایی خرید دارند می‌توانند به صورت اقساطی زمین‌های اعیانی را دریافت کنند و سند بگیرند و فقط پایان کار باید داشته باشند.


در این بازدید‌ها مسائل و مشکلات مسکن مهر نشینان ایثار و آل یاسین فیروزکوه بررسی و دستورات لازم برای پیگیری و حل آن‌ها صادر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین ۳۰ درصد از هزینه‌های خدمات زیربنایی مسکن مهر توسط وزارت راه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..