تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهام و تخریب تنها برنامه کاندیداهای جریان اصلاح طلب بود/ حقایق کف جامعه قابل روکشی نیست

ساعت: 21:35 منتشر شده در مورخ: 1400/03/23 شناسه خبر: 1742761

یک کارشناس مسائل سیاسی به تحلیل مناظره سوم پرداخت و گفت: مردم بهتر از هرکسی می دانند که مسببان گرانی و تورم در مملکت چه کسانی هستند و با رای خود در 28 خرداد با تغییر وضعیت فعلی به کاندیداهای روکشی و مسببین عقب ماندگی کشور پاسخ خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مجتبی عرب تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو  با سبلان ما ، به بررسی سومین مناظرات کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: با اینکه مناظره سوم به طرح دغدغه های مردم پرداخت و تا حدودی کاندیداهای ریاست جمهوری به بیان مباحث و مشکلات مردم پرداختند اما همچنان طبق روال مناظرات قبلی برخی از کاندیداها با تداوم بی اخلاقی ها سعی در به حاشیه بردن مناظره داشته و به جای پاسخ به سوال خود به طرح سوال بی ربط از  رقبای خود پرداختند.

وی به سخنان کاندیدای نماینده دولت فعلی  اشاره کرد و گفت: در کل مناظرات جناب آقای همتی هرچقدر تلاش کرد نتوانست فاصله منطقی بین اندیشه های خود و دولت فعلی ایجاد کند چراکه با کوبیدن بر طبل توخالی برجام که 8 سال کشور را معطل کرد سعی در به حاشیه بردن مناظره و طفره رفتن از اعلام برنامه های خود کرد.

عرب به سخنان مهرعلیزاده  کاندیدای موسوم به جریان اصلاحات نیز اشاره کرد و گفت: این کاندیدای ریاست جمهوری که سواد علمی خود را متذکر می شد فقط از روی کاغذ به بیانیه خوانی پرداخت و با حمایت از همتی به جای اعلام برنامه کابردی و اساسی به تخریب رقیب خود پرداخت.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه رقبای جریان اصلاحات و دولت این بار نمی توانند با ایجاد دوقطبی و تخریب رقبا به اهداف خود برسند، گفت: برخلاف این دو کاندید 5 کاندید دیگر با برنامه و دغدغه ظاهر شدند.

وی به سخنان آیت الله رئیسی نیز اشاره کرد و گفت: این کاندید ریاست جمهوری با اینکه بیشتر وقت خود را صرف رفع ابهام از خود و رفع تهمت های وارده از سوی دو کاندید جریان اصلاحات و نماینده دولت کرد اما توانست در فضای منطقی و عقلانی با منطق به ارائه برنامه های خود بپردازد.

این مربی دوره اسلام ناب با بیان اینکه آیت الله رئیسی برخلاف سایر کاندیداها که تنها به ارائه برنامه های مد نظر می پرداختند ، به ارائه گزارش عملکرد خود در زمینه های مختلف و مورد سوال مجری پرداخت که این موضوع از نقاط قوت ایشان بود و نشان داد که وی نه تنها دارای برنامه منسجم برای اداره کشور است بلکه در مسئولیت هایی که بر عهده داشته نیز مرد میدان بوده و با درک و لمس دغدغه های مردم به رفع مشکلات مردم در حد توان و مسئولیت خود پرداخته است.

وی به تحلیل سخنان دو کاندیدای جریان اصلاح طلب و نماینده دولت در جمعبندی مناظرات پرداخت و گفت: امروز مردم بدون واسطه  و بصورت روشن دیدند که مسببین وضع فعلی در تلاش بودند تا ضمن تبرئه خود و پوشش اقدامات خود با تداوم ماندن در قدرت، منافع خود  و اطرافیانشان را تضمین کنند  چراکه  اتهام و تخریب تنها برنامه ای بود که از روی کاغذ در مناظرات انجام دادند.

حجت الاسلام عرب در پاسخ به سوال خبرنگار سبلان ما که به طرح دغدغه معیشت مردم اشاره کرده بود گفت: موضوع تورم و نرخ دلار و بالا رفتن قیمت بنزین موضوع قابل کتمانی نیست  و این در کف جامعه وجود دارد و مردم با تمام وجود درک کرده اند و لذا خود مردم بهتر از هرکسی می دانند که مسببان گرانی و تورم در مملکت چه کسانی هستند و با رای خود در 28 خرداد و تغییر وضعیت فعلی به کاندیداهای روکشی و مسببین عقب ماندگی کشور پاسخ خواهند داد. 

 

انتای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهام و تخریب تنها برنامه کاندیداهای جریان اصلاح طلب بود/ حقایق کف جامعه قابل روکشی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..