تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوشش زنده و تصویری کنفرانس مایکروسافت و بتسدا | شروع شد

کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا در E3 2021 امشب برگزار خواهد شد و ما هم در زومجی آن را به صورت زنده و تصویری پوشش خواهیم داد.

E3 2021 از دیروز رسما آغاز شد و پس از آنکه دیشب شاهد برگزاری کنفرانس شرکت‌هایی چون یوبیسافت و دیوالور دیجیتال بودیم، امشب هم قرار است کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا برگزار شود؛ کنفرانسی که می‌توان آن را مهم‌ترین نمایش نمایشگاه هم دانست و قرار است در ۹۰ دقیقه، شاهد نمایش بازی‌های مختلفی باشیم.

به دلیل اهمیت بالای این مراسم، ما هم در زومجی آن را به‌صورت زنده و تصویری پوشش خواهیم داد. مراسم از ساعت ۲۱:۳۰ رسما آغاز خواهد شد و ما هم سعی خواهیم کرد تا کمی زودتر از این زمان، پوشش زنده خودمان را آغاز کنیم. شما از همین صفحه می‌توانید ویدیو پوشش زنده را در ادامه تماشا کنید. همچنین این پوشش، جدا از آپارات زومجی، از طریق صفحه اینستاگرام زومجی هم در دسترس خواهد بود. 

]]>

همچنین در کنار پوشش زنده و تصویری، تمام اخبار و تریلر‌های کنفرانس بتسدا و مایکروسافت را هم می‌توانید در زومجی بخوانید و تماشا کنید. پس امشب همراه ما باشید تا در کنار هم از کنفرانس این دو شرکت که شامل نمایش‌هایی از آثاری چون Halo: Inifnite خواهد بود، لذت ببریم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوشش زنده و تصویری کنفرانس مایکروسافت و بتسدا | شروع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..