تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Net Speed Indicator: SpeedTest 1.7.12 – اپلیکیشن تست کامل سرعت اینترنت مخصوص اندروید!

Net Speed Indicator: SpeedTest v1.7.12 – تحلیلگر اینترنت برای اندروید
نسخه مود شده و کامل برنامه       

گوشی های هوشمند کامپیوتر های قدرتمند اما کوچکی هستند که می توانند انواع کار ها را انجام دهند و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند. این قابلیت ها را می توان با نصب برنامه های مختلف به سادگی و آسانی افزایش داد و گوشی خود را به کاربرد های بیشتری مجهز کرد. برای اغلب کار هایی که با گوشی هوشمندمان انجام می دهیم، به اتصال به اینترنت نیاز است. به همین خاطر روش های مختلفی برای اتصال به اینترنت روی گوشی های هوشمند تعبیه شده است. می توان گفت که بدون اینترنت گوشی های هوشمند استفاده ای نخواهند داشت و همین نشانگر میزان اهمیت اینترنت است و لزوم انتخاب یک سرویس اینترنت خوب را بیان می کند. امروز در فارسروید با برنامه ای در خدمت شما هستیم که با استفاده از آن می توانید میزان کیفیت اتصال اینترنت خود را بسنجید و به ابزار های کاملی برای مدیریت آن دسترسی پیدا کنید. Net Speed Indicator: SpeedTest عنوان یک اپلیکیشن برای نمایش و تست سرعت اینترنت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Paget96 توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه ابزار کوچک و ساده، اما بسیار مفیدی است که با آن می توانید سرعت آپلود و دانلود خود را به صورت لحظه ای مشاهده کرده و اتصال اینترنت را تجزیه و تحلیل کنید. حتی با آن می توانید دستگاه هایی که به وای فای شما متصل هستند را مشاهده کنید. سرعت دانلود و آپلود در قسمت استتوس بار اندروید به نمایش در می آیند و به صورت لحظه ای با تغییر سرعت، تغییر می کنند. البته این اطلاعات در قسمت نوتیفیکیشن ها با جزئیات بیشتری به نمایش در می آید که با کلیک روی آن می توان به آمار های کامل تری انتقال پیدا کرد. برنامه به طور کامل میزان استفاده هر کدام از برنامه ها از اینترنت را با تفکیک زمان و نوع اتصال نگهداری می کند و می توان به صورت جداگانه و کلی به این آمار دسترسی پیدا کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Net Speed Indicator: SpeedTest اندروید:

پشتیبانی از انواع اتصالات (2G, 3G, 4G, 5G, Wi-Fi) نمایش سرعت آپلود و دانلود لحظه ای در استتوس بار تست سرعت اینترنت و ارائه آمار های جزئی تر اندازه گیری میزان استفاده هر کدام از برنامه ها از اینترنت با تفکیک زمان و نوع اتصال نمایش تمامی دستگاه های متصل به وای فای رابط کاربری زیبا و کاربرپسند

اپلیکیشن Net Speed Indicator: SpeedTest برنامه ای جدید اما بسیار با کیفیت و کاربردی است و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این برنامه، همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Internet SpeedTest & Indicator - 3G, 4G, 5G, Wi-Fi

تغییرات نسخه 1.7.12 - Updated SIM detection - Improved plan check and fc fix - Updated translation - Updated dependencies ویژگی های نسخه مود :

AdFree / Paid features unlocked;
Disabled / Removed unwanted Permissions + Receivers + Providers + Services;
Optimized and zipaligned graphics and cleaned resources for fast load;
Ads Permissions / Services / Providers removed from Android.manifest;
Ads links removed and invokes methods nullified;
Ads layouts visibility disabled;
Google Play Store install package check disabled;
Debug code removed;
Remove default .source tags name of the corresponding java files;
Analytics / Crashlytics / Firebase disabled;
Rate dialog disabled;
Promo apps disabled;
No active trackers or advertisements;
Languages: Full Multi Languages;
CPUs: universal architecture;
Screen DPIs: 160dpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi;
Original package signature changed;

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Net Speed Indicator: SpeedTest 1.7.12 – اپلیکیشن تست کامل سرعت اینترنت مخصوص اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..