تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط و نشان مهدی قایدی برای عراقی ها

مهدی قایدی بعد از به ثمر رساندن دومین گل ملی خود مقابل کامبوج اظهار داشت:

خدا را شکر می‌کنم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم. خوشحالم که با یک برد و روحیه خوب برای بازی با عراق آماده شدیم. زدن گل ملی شور و هیجان خاصی دارد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم دومین گل ملی و اولین گل رسمی ام‌ را بزنم.

وی در خصوص اینکه همه بازیکنان از گلزنی وی خوشحال شدند گفت:

همه دوست داشتند من گل بزنم، خوشحالم که توانستم بچه‌ها را خوشحال کنم. بودن در کنار بچه‌ها افتخار است و دوست دارم تیم ملی برنده باشد. این از همه چیز مهمتر است.

مهاجم تیم ملی در خصوص دیدار با عراق عنوان کرد:

من به تیم عراق احترام می‌گذارم ولی حتما باید امتیاز کامل آن مسابقه را بگیریم تا به دور بعد صعود کنیم.

قایدی با اشاره به اینکه پاس گل دادن را بیشتر از گلزنی دوست دارد گفت:

در آن صحنه( که با گلر حریف تک به تک شدم) اگر خودم تنها بودم شوت می‌زدم ولی وقتی دیدم رضایی در فضای بهتر از من بود و به او پاس دادم. رضایی می‌گفت از پاس من غافلگیر شده است.

وی در خصوص اینکه سبک بازی‌اش به کدام بازیکن نزدیک است عنوان کرد:

خیلی‌ها می‌گویند شبیه به خداداد عزیزی بازی می‌کنم.خودم هم همین نظر را دارم. نسل پیشین فوتبال کشورمان مثل آقایان عزیزی و دایی نسل طلایی بودند و امیدوارم ما هم جا پای آنها بگذاریم.

مهاجم تیم ملی در خصوص رقابت در تیم ملی گفت:

رقابت در تیم ملی سخت است، ما همه تلاشمان را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهیم.از مردم می‌خواهم ما را دعا کنند تا این بازی را هم ببریم.

قایدی با اشاره به اینکه بازی با بحرین را به سود تیم ملی با ۳ گل پیش بینی کرده بود عنوان کرد:

من گفتم طارمی، آزمون و خودم گل‌ می‌زنیم ولی خودم موفق نشدم و دو گل را آزمون زد و یک گل را هم طارمی.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط و نشان مهدی قایدی برای عراقی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..