تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر HD از طبیعت – خرداد ۱۴۰۰

5 / 5 ( 1 امتیاز )

مجموعه والپیپر طبیعت (Nature HD wallpapers) – خرداد ماه ۱۴۰۰

| سری چهارم اضافه شد |

دانلود-والپیپر-طبیعت-خرداد-1400

طبیعت هنوز هم در جهان زنده است و انسان می‌تواند از تماشای آن لذت ببرید. طبیعت جایگاهی برای زندگی حیوانات بوده و قدرت الهی توسط آن به نمایش درمی‌آید. طبیعت در هر فصلی زیبا و دوست داشتنی است و منظری برای زیبایی حقیقی محسوب می‌شود. در این ماه قصد داریم که سری‌های متعددی از والپیپرهای طبیعت را برای شما آماده کنیم که محبوب‌ترین و متداول ترین عکس‌ها برای تنظیم روی والپیپر دسکتاپ و لپ تاپ محسوب می‌شوند. این تصاویر جدید بوده و مربوط به سال ۲۰۲۱ هستند.

سری اول – ۴ خرداد ماه

در این سری می‌توانید والپیپرهای جذابی از طبیعت سبز در شب و روز مشاهده کرده و حتی شفق افقی را از دل طبیعت نظاره کنید. کوه‌هایی را خواهیم دید که نوری از بین آن‌ها دیده شده و سپس به سراغ طبیعت بارانی خواهیم رفت که دلهره و زیبایی را یکجا  به شما نمایش می‌دهد.

والپیپر-طبیعت

سری دوم – ۹ خرداد ماه

این سری از تصاویر زمینه شامل والپیپرهایی از درختان در فضای شب، کوهستان‌های بسیار زیبا و غروب آفتاب در پهنه سواحل است که تنوع بسیار خوبی را شامل شده و کیفیت بالایی هم برای تنظیم روی دسکتاپ شما خواهد شد. سری دارای تصاویری هم از مزارع گندم بوده و می‌تواند بسیار جذاب باشد.

والپیپر-طبیعت

سری سوم – ۱۴ خرداد ماه

این سری از تصاویر زمینه، تنوع بسیار خوبی از طبیعت را به همراه آورده و می‌توانید آن‌ها را برای کسب آرامش روی دسکتاپ خود تنظیم کنید. این مجموعه شامل عکس‌های سبزی است که از شبانه روز تهیه شده و می‌توانید از تماشای آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

والپیپر-طبیعت

سری چهارم – ۲۳ خرداد ماه

در این سری از تصاویر زمینه می‌توانید والپیپرهایی از پهنه عمیق دریا و اقیانوس مشاهده کرده و سپس به سراغ ترکیبی از کوهستان و جنگل‌ها بروید. تصاویر کیفیت بالایی داشته و از موسم تابستانی و بارانی طبیعت اروپا نیز برای شما تصاویر زیبایی به همراه خواهد داشت.

والپیپر-طبیعت

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر HD از طبیعت – خرداد ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..