تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجموعه والپیپر دیجیتالی – خرداد ۱۴۰۰

اولین رای باشید!

مجموعه والپیپر دیجیتالی (Digital wallpapers) – خرداد ماه ۱۴۰۰

| سری دوم اضافه شد |

والپیپر-دیجیتالی

از وقتی که تکنولوژی و دیجیتالیسم وارد دنیای ما شده است، شاهد پیشرفت‌های چشم گیری در زندگی جوامع بوده‌ایم. حال شما می‌توانید همین موضوع را به صورت نمادین به عنوان والپیپر دسکتاپ خود به نمایش گذاشته و از تماشای آن‌ها لذت ببرید. تنوع در تصاویر بسیار بالا خواهد بود و تفاوت آن به سری های دیگر این خواهد بود که همه آن‌ها با زمینه دیجیتالی بوده و شما همین موضوع را در تنوع رنگی و زیبایی‌های آن می‌توانید نظاره گر باشید. این والپیپرها ترکیب رنگی مناسبی هم داشته و به خوبی می‌توانند اصل موضوع را به شما انتقال دهند.

سری اول – ۱۴ خرداد ماه

در اولین سری از تصاویر زمینه دیجیتالی می‌توانید به سراغ حیوانات طبیعی رفته و تصاویری را با طراحی جذاب هنرمندان مشاهده کنید. این تصاویر گاهی اوقات وارد مرحله فانتزی شده و می‌توانید به صورت دسته جمعی از آن‌ها برای والپیپر دسکتاپ خود استفاده کنید.

والپیپر-دیجیتالی

سری دوم – ۲۳ خرداد ماه

این مجموعه از تصاویر زمینه، عکس‌های خاص و متنوعی از موضوعات مختلف داشته و می‌توانید برای دسکتاپ خود تنظیم کنید. این تصاویر از بازی‌های ویدیویی گرفته تا تصاویر مخصوص ویندوز ۱۰ و ۷ را برای شما خواهد داشت. تصاویری از انیمیشن مینیون‌ها و فیلم‌های اکشن سینمایی نیز در این سری وجود دارد.

والپیپر-دیجیتالی

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجموعه والپیپر دیجیتالی – خرداد ۱۴۰۰»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..