تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صید جغد زیبا در خیابان اقدسیه + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 8:45 صبح امروز در پی تماس ساکنان اهالی خیابان اقدسیه مبنی بر مشاهده یک بهله جغد، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران ایستگاه 61 را به محل حادثه، اعزام کرد.

مهدی لاسمی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل حادثه یک بهله جغد در خیابان اقدسیه، باعث ترس اهالی شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از ابزار ویژه نجات، با رعایت کامل موارد ایمنی، پرنده را بدون هیچگونه آسیبی به دام انداختند و با هماهنگی مسئولان پارک پردیسان، پرنده را تحویل آنها دادند.

سازمان آتش‌نشانی تهران از شهروندان می‌خواهد در صورت مشاهده پرندگان شکاری و حیوانات وحشی مراتب را سریعاً به سازمان محیط زیست و سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع دهند تا نسبت به صید ایمن و جلوگیری از آسیب به شهروندان اقدام شود.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران ,

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صید جغد زیبا در خیابان اقدسیه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..