تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت زشت خانم والیبالیست صربستان وسط بازی تیم ملی + عکس

به گزارش رکنا، «سانجا دجوردِجِویچ» با قرار دادن انگشتان خود در دو طرف چشمانش اقدام به انجام یک حرکت نژادپرستانه کرده بود. او این حرکت نژادپرستانه را در تاریخ ۱ ژوئن و در بازی مقابل تیم ملی تایلند انجام داده بود.

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) این بازیکن را از انجام دو بازی با تیم ملی والیبال زنان صربستان محروم و همچنین او را به پرداخت ۱۵۸۰۰ یورو جریمه کرده است. بنا به اعلام فدراسیون جهانی والیبال این مبلغ یا به یک موسسه ضد تبعیض و نژادپرستی و یا برای تولید یک برنامه آموزشی در خصوص حساسیت‌های فرهنگی اهدا می‌شود.

پس از حساسیت‌های به وجود آمده، این والیبالیست با انتشار عذرخواهی خود در صفحه اش در فضای مجازی نوشت: «من به اشتباه خود پی بردم و بلافاصله پس از پایان بازی از همه بازیکنان تیم ملی زنان تایلند عذرخواهی کردم.»

حرکت نژادپرستانه والیبالیست صربستان در بازی با تایلند

همچنین فدراسیون والیبال صربستان با انتشار بیانیه‌ای آن را یک سوءتفاهم کوچک برشمرد و از فدراسیون و تیم ملی والیبال تایلند عذرخواهی کرد.

گفتنی است؛ در می‌سال ۲۰۱۷ نیز انجام حرکتی مشابه از سوی تیم والیبال مردان صربستان پس از پیروزی مقابل لهستان در مسابقات مقدماتی اروپا برای مسابقات جهانی FIVB خبرساز شده بود. همچنین در سال ۲۰۱۷ نیز «ایزِکئول لاوِزی»، فوتبالیست آرژانتینی پس از انجام حرکتی مشابه مجبور به عذرخواهی شد. در سال ۲۰۰۸ نیز تصاویری از تیم‌های بسکتبال زنان و مردان اسپانیا منتشر شد که آن‌ها را در حال انجام حرکتی مشابه نشان می‌داد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حرکت نژادپرستانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت زشت خانم والیبالیست صربستان وسط بازی تیم ملی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..