تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست بصیرتی در سپاه آرادان برگزار شد

نشست بصیرتی با محوریت انتخابات پرشور در سپاه ناحیه آرادان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، این نشست با حضور فرمانده ناحیه، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه، بازرسی و فرماندهان حوزه ها برگزار شد.

حجت الاسلام موسویان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه آرادان گفت: با توجه به آیات قرآن کریم خداوند متعال لزوم مشارکت مردم در امور مربوط به خودشان را تاکید فرموده است.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در انتخابات و تعیین فرد اصلح نقش بسزایی در تعیین سرنوشت خود دارند افزود: ما باید با ترغیب مردم به حضور در انتخابات دشمنان انقلاب و اسلام را ناامید و به دوستان خودمان نوید پیروزی دهیم.

حجت الاسلام موسویان تصریح کرد: وظیفه همه ما  این است مانند گذشته با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کنیم و باید با تحقیق و بصیرت در انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح را انتخاب نماییم.

گفتنی است، جلسه هماهنگی های روشنگری در سپاه ناحیه آرادان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرمانده سپاه ناحیه، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه، بازرسی و فرماندهان حوزه ها حضور داشتند سرهنگ مجیدی فرمانده سپاه ناحیه گفت: باتوجه زمان محدود تا انتخابات، باید با مردم صحبت کرد به دیدار آنها رفت و به آنها اطمینان داد که وضع موجود تغییر خواهد کرد البته با حضور آنها در پای صندوق های رای و انتخابی درست لذا در این زمان حساس باید احساس مسئولیت داشت وحضور را بر عدم حضور ترجیح داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست بصیرتی در سپاه آرادان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..