تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج پسر 8 ساله با زن 61 ساله! / نوه تاوان خیانت پدربزرگ را داد + عکس

ازدواج پسری 8 ساله با زن 61 ساله باکره در آفریقای جنوبی خبرساز شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، ازدواج این پسر با زن مسن با موجی از خشم و انتقاد مردم رو به رو گشت اما با تحقیقاتی که رسانه های خارجی انجام دادند مشخص شد که پدربزرگ این پسر آفریقایی در خواب به او گفته بود که با معشوقه اش که در نوجوانی به او خیانت کرده بود ازدواج کند تا هم روح او شاد باشد و هم زن باکره ازدواج کند به همین خاطر پدر و مادر این پسر و زن باکره از ترس عذاب الهی با این ازدواج مخالفتی نکردند و تمام هزینه های عروسی و جهیزیه را پرداخت کردند تا این مراسم برگزار شود.

ازدواج پسر 8 ساله با زن باکره

به گفته کاربران مجازی ، این زوج قربانی انتقام و ترس خانواده هایشان شدند که تصمیم به این ازدواج گرفتند و برخی نیز به خاطر ازدواج این زوج با این شرایط شوکه و جامعه را زیر سوال بردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج پسر 8 ساله با زن 61 ساله! / نوه تاوان خیانت پدربزرگ را داد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..