تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث اولین موزه کارت گرافیک توسط انویدیا و کالرفول

به گزارش TechSpot، شرکت چینی کالرفول در اقدامی جالب با همکاری انویدیا موزه‌ای در شهر شنژن چین احداث کرده که انواع کارت‌ گرافیک و پردازنده‌های گرافیکی مختلف را به نمایش می‌گذارد؛ محصولاتی که حتی نمونه‌هایی از ده هشتاد میلادی را می‌توان در بینشان یافت. در بین کارت‌های گرافیک حتی نمونه‌هایی از اولین پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce و GeForce 256 به چشم می‌خورد. حتی محصولات ابتدایی انویدیا نیز در موزه قابل مشاهده خواهد بود که جذابیت بازدید از موزه‌ی کارت گرافیک شنژن را چند برابر می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برخی از محصولات قدیمی AMD از جمله Rage Fury Maxx را نیز در موزه تماشا کنند؛ کارت گرافیکی که از دو پردازنده Rage 128 Pro تشکیل می‌شود. اهمیت Rage Fury Maxx در تاریخ کارت‌ گرافیک به این دلیل است که محصول AMD اولین مدل در نوع خود با بهره‌گیری از دو پردازنده‌ی گرافیکی محسوب می‌شود. در واقع تا پیش از Rage Fury Maxx کارت‌های گرافیک AMD تنها متکی به یک پردازنده‌ی گرافیکی بودند؛ اما Rage Fury Maxx مسیر جدیدی برای AMD و شرکت‌های سازنده‌ی دیگر باز کرد.

در کنار محصولات AMD و انویدیا، محصولاتی از شرکت‌های دیگر مانند IBM ،3Dlabs، اینتل، S3، تریدنت و 3Dfx در موزه قابل مشاهده است. علاوه بر امکان تماشای پردازنده‌های گرافیکی از نزدیک، علاقه‌مندان به بخش‌های دیگری دسترسی دارند که شامل تاریخچه‌ی فعالیت کالرفول و برگزاری مسابقات e-Sports در چین می‌شود. البته امکان تجربه‌ی بازی‌های مختلف در موزه وجود دارد که جذابیت بازدید از آن را دوچندان می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

علاقه‌مندان می‌توانند فرصت تجربه‌ی بازی‌های شبیه‌سازی در سبک مسابقات اتومبیل‌رانی را با جدیدترین سخت‌افزار دنیا داشته باشند و از طریق صفحه‌نمایش‌هایی با رزولوشن 8K هیجان مسابقه‌ی اتومبیل‌رانی را تجربه کنند. علاوه بر سخت‌افزار توانمند که بازی‌ها را در بالاترین سطح کیفیت اجرا می‌کند، تمامی ادوات برای شبیه‌سازی هرچه بهتر مسابقه مانند پدال، گاز، فرمان و صندلی که به هر اتفاقی واکنش نشان می‌دهد، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در بین تجربیات مختلفی که برای بازدیدکنندگان از موزه فراهم شده است، امکان تجربه‌ی بازی‌ به‌صورت واقعیت مجازی نیز وجود دارد. موزه‌ی پردازنده‌های گرافیکی کالرفول هم‌اکنون بخش ثبت نام را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است و انتظار می‌رود به‌زودی امکان بازدید از موزه فراهم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث اولین موزه کارت گرافیک توسط انویدیا و کالرفول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..