تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهانبخش: باید هر سه بازی را فراموش کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش که زننده گل اول ایران برابر کامبوج بود و جشنواره گل ملی پوشان را در استادیوم ملی بحرین آغاز کرد، در مورد نمایش تیم ملی اینطور حرف هایش را در گفتگوی زنده ای که با برنامه شب های فوتبالی داشت، آغاز کرد و گفت: بازی خوبی بود. از بازی اول با قدرت وارد مسابقات شدیم و بازی به بازی پیش رفتیم. خدا را شکر دو بازی اول و به خصوص بازی با بحرین خیلی خوب پیش رفت. ما از اول بازی با کامبوج به این تیم احترام گذاشتیم. 


او سپس با اشاره به عملکرد خودش بیان کرد: من خودم امروز تمام تلاشم را کردم که تاثیرگذار باشم. تمام بچه ها خوب بودند و به امید خدا این انگیزه را حفظ کنیم برای بازی با عراق. بازی با عراق مهم ترین بازی ما است و امیدوارم با کسب یک نتیجه خوب به دور بعدی برویم.


سوال بعدی از جهانبخش در رابطه با تعداد گل های ایران بود و او در واکنش به این سوال توضیح داد: فکر می کنم به شکل های مختلف گل زدیم و بچه های مختلف هم گل زدند. فقط کاوه 2 گل زد. این بازی و این پیروزی انگیزه خوبی به بچه ها می دهد که با انگیزه ای بالا وارد بازی بعدی با عراق شویم و نتیجه خوبی بگیریم.


جهانبخش در مورد ارزیابی‌اش از مصاف با عراق اضافه کرد: قطعا بازی سختی است. همواره بازی های سختی با عراق داشتیم. تیم خیلی خوبی دارند. همانطور که بازی رفت را برای ما سخت کردند و سخت پیش رفت، در این بازی هم آنها با انگیزه می آیند، ولی بچه های ما انگیزه زیادی دارند. می دانیم باید این سه بازی را فراموش کنیم. می دانیم بازی سختی خواهد بود، ولی این همدلی‌ای که بین بچه ها می بینم، تمام توانشان را می گذارند که این بازی را سربلند خارج شویم. بازی سختی است ولی از فردا شرایط را فراهم می کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم و با صدرنشینی به دور بعدی برویم.

بیشتر بخوانید: برد خفیف عراق مقابل هنگ کنگ

253 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهانبخش: باید هر سه بازی را فراموش کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..