تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی زانیار خسروی + در مورد زندگی شخصی، ممنوع الکار شدن و ازدواج این خواننده

بیوگرافی زانیار خسروی

زانیار خسروی خواننده پاپ متولد 2 اردیبهشت در شهر تهران است. او به جز خوانندگی به کار آهنگسازی، ترانه سرایی و تنظیم کنندگی هم مشغول است و در عرصه موسیقی بسیار شناخته شده است. زانیار اصالتا کرد است، پدرش سنندجی است و مادر او کرمانشاهی است.

همکاری با برادر

زانیار مدرک کارشناسی رشته حقوق را دارد. برادر او سیروان خسروی است که او بزرگتر از زانیار است و یکی از تنظیم کنندگان طراز اول ایرانی است و خوانندگی هم می کند. این دو برادر کارهای همدیگر را تنظیم و آهنگسازی کرده اند ولی فقط دو آهنگ مریضی و آره را همخوانی کرده اند.

زانیار خسروی

حمایت مادر 

مادر زانیار و سیروان همیشه در کنسرت فرزندانش شرکت می کند و در این مورد می گوید:

خودش نیز از صدای خوبی برخوردار است، تردیدی نیست وجود چنین فردی در پیشرفت هنری 2 برادر که حالا از سرشناس ترین چهره های موسیقی کشور محسوب می شوند، تاثیر بسزایی داشته است.

مادر این دو بسیار هنردوست است و مشوق اصلی فرزندانش در گرایشی به موسیقی در سنین پایین بوده است.

ازدواج زانیار خسروی

زانیار خسروی متاهل است و با خانمی به نام آرنیکا صادقی ازدواج کرده است.

آرنیکا صادقی متولد سال 1365 در تهران است، او فارغ التحصیل رشته گرافیک است و پدرش یی از کشتی گیران حرفه ای بوده است که پس از بازنشستگی مربی شد و در سال 1392 فوت کردند.

آرنیکا صادقی دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از خودش دارد که شکوفه و شکیبا نام دارند. آشنایی آرنیکا با زانیار به دوران دانشگاه بر می گردد که به ازدواج ختم شد.

زانیار خسروی

بازیگری زانیار خسروی

زانیار خسروی بازیگری هم کرده است و در دو اثر حاضر شده است. او در فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال 1390 و در سریال عشق تعطیل نیست در سال 1393 بازی کرده است که زیاد با استقبال روبرو نشد.

زانیار خسروی

دنیای حرفه ای زانیار خسروی

زانیار در اسفند ماه سال 1392 نخستین آلبوم رسمی خود به نام 28 را منتشر کرد و پس از انتظاری 4 ساله توانست مجوز رسمی فعالیت را بگیرد. او با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی به محبوبیت فراوانی رسیده است زیرا سبک او جوان پسند می باشد. او با آهنگ همینه که هست و موزیک ویدیوی مگس معروف شد و خوانندگی را شروع کرد.

بلیط های اولین کنسرت زانیار در کمتر از دو روز به فروش رفت که این باعث انگیره برای ادامه کار او شد.

زانیار خسروی

تاسیس گروه ایهام

گروه ایهام با حضور مازیار لشنی و زانیار خسروی در سال 96 به صورت رسمی فعالیت را شروع کرد و نخستین قطعه این گروه با خوانندگی مازیار لشنی به نام بغض اجرا شد که بسیار مور توجه مخاطبان قرار گرفت. استقبال از قطعه بغض باعث شد تا عوامل و اعضای گروه ایهام به فکر ساخت موزیک ویدئو آن بیوفتد و موزیک ویدئوی آن را به بهترین شکل ممکن بسازد.

از نکات قابل توجه این موزیک ویدئو حضور هنرپیشه های مطرح سینما از جمله  ویشکا آسایش  و امیر آقایی است که در این کلیپ حضور پیدا کرده اند.

زانیار خسروی

ممنوع الفعالیت شدن

در سال 1400 زانیار خسروی تعدادی دابسمش از آهنگ هایش را که طرفداران دختر، برای او ارسال کرده بوند در چیج اینستاگرام قرار داد که همین کلیپ های کوتاه باعث دردسر برای وی شد. او در اردیبهشت همان سال ممنوع الفعالیت شد و در یک کلیپ به این وضع اعتراض کرد، زیرا خانم هایی که در حال خواندن آهنگ وی بودند همگی با حجاب بودند.

مصاحبه با زانیار خسروی

برادران خسروی در آثار زیادی با یکدیگر همکاری کرده و به گفته خودشان روی آثار هم تاثیر گذاشته اند. سیروان همیشه بر استفاده از نبوغ و ایده های زانیار تاکید کرده و زانیار هم همیشه از تاثیر سیروان در طی کردن مسیر هنری اش گفته است. مادر سیروان و زانیار در بیشتر کنسرت های فرزندانش حضور داشته و به صورت جدی فعالیت های آنها را دنبال می کند. می گویند خود وی نیز از صدای خوبی برخوردار است. تردیدی نیست وجود چنین فردی در پیشرفت هنری 2 برادر که حالا از سرشناس ترین چهره های موسیقی کشور محسوب می شوند، تاثیر بسزایی داشته است.

وی که بسیار هنردوست است و گویا مشوق اصلی فرزندانش برای گرایش به موسیقی در سنین پایین بوده در حاشیه کنسرت سیروان در جشنواره موسیقی فجر سال 92 به عنوان «مادر سیروان خسروی» به پیروز ارجمند (مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد) معرفی شد و ارجمند نیز به وی بابت تربیت 2 فرزند هنرمند که توانسته اند هواداران زیادی پیدا کنند، تبریک گفت. او نیز در پاسخ اظهار کرد:«من طرفدار بچه هایم هستم. وقتی کوچک تر بودند آنها را به نام ما می شناختند. حالا برای خودشان کسی شده اند و هر کجا می رویم ما را به نام آنها می شناسند و می گویند مادر فلانی است! این روزها سرشان حسابی شلوغ است و بیشتر در کنسرت ها آنها را می بینم. دیدن موفقیت شان و اینکه این همه هوادار دارند، برایم لذت بخش و شیرین است…».

زانیار خسروی

مصاحبه با زانیار خسروی

قطعا برای بسیاری از هواداران برادران خسروی، اجرای مشترک این دو نفر جذاب خواهد بود اما گویا آنها چنین قصدی ندارند:«فکر نمی کنم به این زودی من و سیروان روی استیج برویم. اتفاقا تصمیم گرفته ایم این کار را انجام ندهیم! برای حرف زدن در این مورد خیلی زود است…»

خودم را رقیب سیروان نمی دانم
«من هیچ وقت خودم را رقیب سیروان نمی دانم. قصد رقابت با کسی را ندارم و کسی را هم رقیب کسی نمی دانم. سبک ها و سلیقه ها متنوع است و هیچ خواننده ای جای خواننده دیگر را تنگ نکرده است. فقط به این فکر می کنم که کاری انجام دهم که خودم و طرفدارانم دوست داشته باشیم».

«دوست دارم زندگی رو»؛ نسخه زانیار!
«دوست دارم زندگی رو» یکی از قطعات هیت موسیقی پاپ در سال 92 بود. این قطعه از ساخته های زانیار بود که با صدا و تنظیم سیروان خسروی منتشر و به یکی از قطعات پرطرفدار کنسرت های سیروان تبدیل شد که همیشه با همخوانی مثال زدنی حضار همراه بود. زانیار این قطعه محبوب که ترانه و ملودی اش را خودش ساخته بود، در کنسرت 19 اردیبهشت اجرا کرد؛ این در حالی بود که «سیروان» هم در سالن حضور داشت و از روی صندلی همراه با مردم با برادرش همخوانی می کرد.

دانلود آهنگ های زانیار خسروی

در ادامه آهنگ های معروف این خواننده را برای دانلود قرار داده ایم.

دانلود آهنگ زانیار خسروی ژلوفن

دانلود Download

https://media.topnaz.com/music/2021/5/Xaniar%20Khosravi%20-%20Gelofen.mp3

اونی که نمیبره بی تو خوابش من عشق من هواپیماس خلبانش من
بیا دل دیوونم بکن یه کاریش کجا برم هرچی میخوام تو داریش
یکی به دو نکن یکی به تو علاقه داره هرچی میخوای بگو چشم بسته میگم آره آره
چه ردیفم کی حریفم میشه عشقم پهلومه توام دوسم داری پنهون نکن معلومه
خودمو میدونم امشب کی ام بی تو نمیدونم من تهش چی ام
با تو جلوتر از بقیه ام آره میدونم میدونم میدونم …
میترکه بمب تو سرم میخوام بال درارم بپرم
با تو من از همه بهترم آره میدونم میدونم میدونم …
رفته چشمای تو به کی باید اینو بگی مردم از دیوونگی
بسه باید دلو بدی واسم ژلوفنی نمیذارم تو بری
اونی که نمیبره بی تو خوابش من عشق من هواپیماس خلبانش من
بیا دل دیوونم بکن یه کاریش کجا برم هرچی میخوام تو داریش
خودمو میدونم امشب کی ام بی تو نمیدونم من تهش چی ام
با تو جلوتر از بقیه ام آره میدونم میدونم میدونم …
میترکه بمب تو سرم میخوام بال درارم بپرم
با تو من از همه بهترم آره میدونم میدونم میدونم …

دانلود آهنگ زانیار خسروی یکی بود یکی نبود

دانلود Download

https://media.topnaz.com/music/2021/5/Xaniar%20Khosravi%20-%20Yeki%20Bood%20Yeki%20Nabood%20(320).mp3

یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود
یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست
رفتیو تنهایی یقمو گرفت دنیا شاید ازت حقمو گرفت
نیستی و هیچ چیزی خوشحالم نمیکنه صفر ضربدر هرچی بشه بازم میشه صفر
نردبون بودم که واست پله شدم حالا برگشتی میگی که ازت ذله شدم
تقصیر منه پر و بالت دادم پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم
یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود  اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود
یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست
اصلا حق با تو نمیخوام بشنوم حرفاتو بکشی خودتو حتی تو
دیگه واسم تنهایی بهتره تا با هرکی بسازم
نردبون بودم که واست پله شدم حالا برگشتی میگی که ازت ذله شدم
تقصیر منه پر و بالت دادم پریدن بلد نبودی خودم یادت دادم
یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود  اونکه عاشقش بودم اما عاشقم نبود
یکی بود که الان نیست میدونم نگران نیست اما من حالم بده تو قلبم ضربان نیست




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی زانیار خسروی + در مورد زندگی شخصی، ممنوع الکار شدن و ازدواج این خواننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..