تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت خرید سکه از سوی صرافان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت ۹۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۷۶ هزار و ۴۵۳ تومان رسید.

قیمت مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۶۶۳ هزار تومان شد.

همچنین هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۸۱ دلار و ۶۱ سنت فروخته شد. 

قیمت سکه در آغاز سال جدید ۱۱ میلیون تومان بود که به تدریج، روند نزولی را شروع کرد تا به بهای ۹ میلیون تومان رسید. اما از نیمه اردیبهشت‌ماه، بهای سکه اندکی رشد کرد و در این مدت در کانال ۱۰ میلیون تومان در نوسان بوده است.

٢٢٣٢٢٣




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت خرید سکه از سوی صرافان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..