تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S21 FE سامسونگ با ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ فهرست شد

به نقل از Sammobile، گلکسی اس ۲۱ اف ای به‌زودی در کنار گوشی‌های هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی خواهد شد. گلکسی S21 FE نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی گلکسی S21 خواهد بود. چندی پیش طراحی و برخی مشخصات گوشی مذکور منتشر شده بود و حالا مشخص شده است که این گوشی با دو نوع رم راهی بازار خواهد شد.

بر اساس اخبار قبلی، گلکسی اس ۲۱ اف ای تنها به رم ۶ گیگابایت مجهز خواهد شد؛ اما حالا این گوشی در فهرست گیک‌بنچ دیده شده است که نشان می‌دهد با رم ۸ گیگابایت نیز در دسترس خواهد بود. فهرست جدید تأیید می‌کند که گلکسی S21 FE با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 (با رمز Lahaina)، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و احتمالا با One UI 3.1 عرضه خواهد شد. گوشی مذکور توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز ۵۹۲ و در آزمون چند‌هسته‌ای امتیاز ۲۶۱۰ کسب کند.

گلکسی اس ۲۱ اف ای با ۸ گیگابایت رم در فهرست گیک بنچ

مشخصات مورد انتظار گلکسی اس ۲۱ اف ای مقاله‌های مرتبط:

با توجه به شایعات قبل، گلکسی S21 FE احتمالا به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED اینفینیتی-او (بریدگی به‌صورت حفره در بالای صفحه‌نمایش) با رزولوشن +Full HD‌، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد. این گوشی احتمالا میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل در جلو و دوربین سه‌گانه در عقب خواهد بود که شامل حسگر اولیه ۱۲ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو با رزولوشن ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از طرف دیگر پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S21 FE از بلندگو‌های استریو و گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب برخوردار باشد.

سایر مشخصات در بخش اتصال شامل فناوری 5G، وای‌فای 6، GPS، بلوتوث ۵٫۰، NFC و یک درگاه USB Type-C خواهد بود. طی هفته‌های اخیر مشخص شد که وظیفه‌ی تأمین انرژی گلکسی اس ۲۱ اف ای را باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد. گلکسی اس ۲۱ اف ای در مقایسه با گلکسی S20 FE 5G احتمالا با قیمت کمتری (۶۲۰ تا ۷۲۰ دلار) به بازار عرضه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S21 FE سامسونگ با ۸ گیگابایت رم در گیک‌بنچ فهرست شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..