تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدفون بیتس استودیو بادز در پایگاه نظارت داده تایوان دیده شد

شایعات اخیر حاکی از آن است که بیتس به‌زودی از یک مدل هدفون‌ کاملا بی‌سیم رونمایی خواهد کرد. ادعا می‌شد این محصول می‌تواند استودیو بادز نام‌گذاری شود و احتمالا مانند هدفون‌های بی‌سیم سایر شرکت‌ها همچون سامسونگ یا گوگل، از طراحی گِرد و بسیار کوچک بهره می‌گیرد و در سه گزینه‌ی رنگی مشکی، سفید و قرمز روانه‌ی بازار خواهد شد. اخیرا تصاویر جدیدی از محصول یادشده در پایگاه نظارت داده تایوان (NCC) منتشر شده است که تقریبا تمامی جزئیات طراحی این محصول را نمایان می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

این نخستین بار نیست که تصاویری از استودیو بادز رسانه‌ای می‌شود. برای مثال، به‌تازگی هدفون یادشده در موزیک ویدئوی جدید رودی ریچ، خواننده و ترانه‌سرای رَپ، دیده شده است که از قرار معلوم، شباهت بسیاری به تصاویر افشاشده دارد. اپل همچنین در تلاش بود تا گواهی و تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا (FCC) را برای هدفون جدیدش کسب کند. سرانجام در ۲۴ می (۳ خرداد)، هدفون جدید کوپرتینویی‌ها در پرونده FCC دیده شد. افزون بر این، به‌تازگی تصاویر واقعی از قاب محافظ منتسب به استودیو بادز توسط یک افشاگر در توییتر با نام کاربری MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است.

هفته‌ی گذشته لبران جیمز، بازیکن حرفه‌ای بسکتبال (NBA)، پستی در اینستاگرام منتشر کرد و هدفون جدید غول دنیای فناوری را با رنگ سفید به نمایش گذاشت. تصاویر جیمز به‌صورت واضح جزئیات طراحی Studio Buds را نشان نمی‌دهد؛ اما هدفون جدید بیتس به‌راحتی قابل تشخیص است؛ زیرا یک هدفون توگوشی و بسیار متمایز از محصولات کنونی بیتس به‌ نظر می‌رسد.

ابعاد هدفون بیتس استودیو بادز پرو

تصاویر منتشرشده در پایگاه داده تایوان بر ابعاد و طراحی هدفون بیتس معطوف شده‌اند. یکی از تصاویر، بدنه بیضی‌شکل قاب شارژ دستگاه را نشان می‌دهد که ظاهراً از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. مشخص نیست چه زمانی بیتس استودیو بادز به‌صورت رسمی رونمایی و عرضه خواهد شد؛ اما با توجه به اخبار و تصاویر افشاشده اخیر، گمان می‌رود زمان زیادی برای انتظار باقی نمانده است.

طبق شایعات قبلی، اهالی کوپرتینو در حال توسعه‌ی نسل دوم ایرپاد پرو هستند که از قرار معلوم، نسخه بعدی آن با یک طراحی جمع‌وجور و بدون ساقه ارائه خواهد شد؛ از این‌رو، طراحی استودیو بادز می‌تواند نشان‌دهنده‌ی طراحی نسل بعدی ایرپاد پرو باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدفون بیتس استودیو بادز در پایگاه نظارت داده تایوان دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..