تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه جوجه کباب قرمز

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه جوجه کباب قرمز را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

مرغ
روغن زیتون
رب گوجه فرنگی
نمک و پاپریکا و پودر چیلی و آویشن
سیر
آب پیاز

طرز تهیه: 

ابتدا مرغ را تکه تکه کنید و روغن زیتون به همراه رب را مخلوط کنید و سپس به نمک و پاپریکا و پودر چیلی و مقداری آویشن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید مقداری آب پیاز و یک حبه سیر رنده شده (برای هر یک کیلو مرغ یک حبه اضافه کنید) و سس آماده شده را به مرغ‌ها اضافه کنید و به آرامی مخلوط کنید سپس درون ظرف درب دار به مدت حداقل ۸ ساعت داخل یخچال قرار دهید. سپس مرغ‌ها را سیخ کنید و روی آتش بپزید. برای سرخ شدن آن می‌توانید با قلم موی آشپزی روغن بزنید. برای سرو می‌توانید از گوجه و فلفل و پیاز کبابی استفاده کنید.

نکته:

این کباب را می‌توانید با این ترکیب خوشمزه هم نوش جان کنید. به این صورت که پیاز را خلالی کنید و مقداری جعفری خرد شده و سماق و آبلیمو مخلوط کرده و با این کباب نوش جان کنید.

منبع: بیتوته

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه جوجه کباب قرمز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..