تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات موتورولا موتو جی استایلوس 5G با تراشه اسنپدراگون 480 در گیک‌بنچ دیده شد

به‌گزارش Gizmochina، موتورولا در حال تولید گوشی هوشمند جدیدی با نام موتو جی استایلوس فایوجی (Moto G Stylus 5G) است که به‌عنوان نسخه فایوجی موتو جی استایلوس ۲۰۲۱ شناخته می‌شود که در اوایل سال جاری میلادی عرضه شد. به‌نظر می‌رسد به زمان رونمایی نسخه‌ 5G این گوشی نزدیک شده‌ایم؛ زیرا گوشی جدید موتورولا تأییده بلوتوث SIG را دریافت کرده و در وب‌سایت گیک‌بنچ نیز فهرست شده است.

تأییدیه بلوتوث SIG موتو جی استایلوس فایوجی

فهرست بلوتوث SIG نشان می‌دهد که شماره‌مدل موتو جی استایلوس فایوجی XT2131 است و در کشور‌های مختلف شماره‌هایی مانند XT2131-1 و XT2131DL و XT2131-3 دارد. افزون‌براین، فهرست مذکور نشان می‌دهد که این گوشی از بلوتوث ۵٫۱ پشتیبانی می‌کند.

گیک بنچ موتو جی استایلوس فایوجی

مقاله‌های مرتبط:

ناگفته نماند فهرست گیک بنچ نشان داده است که این گوشی به پردازنده گرافیکی Aderno 619 و تراشه اسنپدراگون 480 شامل ۶ هسته پردازنده با فرکانس ۱٫۸۰ گیگاهرتز و ۲ هسته CPU با فرکانس ۲٫۰۴ گیگاهرتز مجهز می‌شود و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات دیده‌شده در فهرست گیک‌بنچ عبارت‌اند از: ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۱. گوشی یادشده توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای گیکبنچ امتیاز ۵۰۲ و در آزمون چند‌هسته‌ای امتیاز ۱۶۵۱ را به‌دست آورد.

طبق اخبار فاش‌شده، نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز عرضه خواهد شد؛ اما احتمال دارد مخصوص بازار‌های ایالات متحده باشد. براساس رندری که اخیرا مشاهده کردیم، موتو جی استایلوس 5G از صفحه‌نمایشی با حفره‌ای در گوشه سمت چپ، مجموعه دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری، پورت USB-C، اسپیکر خارجی و حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در پشت بدنه برخوردار خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات موتورولا موتو جی استایلوس 5G با تراشه اسنپدراگون 480 در گیک‌بنچ دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..