تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات احتمالی میت پد پرو ۱۰٫۸ اینچی هواوی منتشر شد؛ اسنپدراگون 870 و هارمونی او اس 2

رویداد ویژه‌ی هواوی فردا (۱۲ خرداد) برگزار خواهد شد و غول فناوری چینی از اولین دستگاه‌هایی که به‌صورت پیش‌فرض با HarmonyOS 2 عرضه خواهند شد، رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش Gizmochina، میت پد و هواوی واچ 3 به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل هامونی وارد بازار شوند و مشخصات اصلی میت پد پرو ۱۰٫۸  هم منتشر شده است.

طبق پست ویبوی Digital Chat Station، تبلت جدید هواوی MatePad Pro 10.8 نام دارد و اندازه‌ی این تبلت ۲۴۶ در ۱۵۹ در ۷٫۲ میلی‌متر و وزن آن ۴۶۰ گرم است.

تبلت جدید هواوی به صفحه‌نمایش ۱۰٫۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده است و از طیف رنگی DCI-P3، روشنایی ۵۴۰ نیت و نسبت کنتراست ۱ به ۱۵۰۰ بهره می‌برد. میت پد پرو هواوی دارای تراشه‌ی اسنپدراگون 870 و رم ۸ گیگابایت خواهد بود انتظار می‌رود این تبلت با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت راهی بازار چین شود.

مقاله‌های مرتبط:

انرژی تبلت مذکور را باتری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌کند که می‌توانید به‌ مدت ۱۱ ساعت از تماشای فیلم لذت ببرید. بنا بر گزارش‌ها، احتمال دارد میت پد پرو در پنل پشتی به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در پنل جلو به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شود. سایر مشخصات تبلت شامل پشتیبانی از M-Pencil، سیستم‌عامل هارمونی، پورت USB-C، بلوتوث 5٫1، وای‌فای 6 و جی‌پی‌اس است. انتظار می‌رود میت پد پرو در سه رنگ راهی بازار شود.

مشخصات میت پد پرو جدید تفاوت زیادی با میت پد پرو که در سال ۲۰۱۹ معرفی شده است ندارد. تنها تفاوت قابل‌ توجه این دو مدل، استفاده از HarmonyOS 2 و تراشه‌ی اسنپدراگون 870 به‌جای تراشه‌ی کرین 990 است و به نظر می‌رسد سایر مشخصات دستگاه یکسان است. هنوز اطلاعاتی از قیمت MatePad Pro 10.8 منتشر نشده است. به‌ غیر از مدل ۱۰٫۸ اینچی، انتظار می‌رود هواوی در رویداد فردا، تبلت ۱۲٫۶ اینچی را با تراشه‌ی کرین 9000 معرفی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات احتمالی میت پد پرو ۱۰٫۸ اینچی هواوی منتشر شد؛ اسنپدراگون 870 و هارمونی او اس 2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..