تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش نجومی یک ویدئو، 14 سال پس از انتشار

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز عربیا؛ یک ویدئوی زیبا و خنده دار که فقط ۵۶ ثانیه طول می‌کشد، حدود ۸۸۳ میلیون بار در YouTube دیده شد و در یک حراجی با مبلغی ۷۶۰ هزار دلار به فروش رسید. این کلیپ  ۱۴ سال پیش، در تاریخ ۲۳ می ۲۰۰۷، از دو برادر انگلیسی هری و چارلی، و با نام Charlie bit my finger در یوتیوب بارگذاری شد. در آن تاریخ، هری سه ساله و برادرش چارلی یک ساله بودند و پدرشان هوارد دیویس کار، این صحنه را فیلمبرداری و در یوتیوب به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید

دو ماه پس از انتشار این ویدئو، پدر سعی در حذف این فیلم از یوتیوب داشت، اما متوجه شد که بازدید آن به هزار رسیده و این در حالی بود که تعداد بازدید‌ها هر لحظه در حال افزایش بود و همین موضوع پدر را متعجب کرد. این ویدئو خانواده چارلی را به کانون توجهات تبدیل کرد و منجر به معاملات تبلیغاتی و اسپانسری شد که طی این سال‌ها صد‌ها هزار دلار برای این خانواده درآمدزایی داشته است.

روز یکشنبه، ویدئوی Charlie bit my finger به عنوان یک اثر هنری دیجیتال و نمادی غیر قابل تغییر به حراج گذاشته شد، به این معنی که این ویدئو منحصر به فرد و قابل تکرار نیست. در کمال تعجب، این ویدئو که قرار نبود در YouTube نمایش داده شود، به قیمت ۷۶۰ هزار دلار فروخته شد.

ویدئوی Charlie bit my finger حدود ۷۶۰ هزار دلار حراج شد

هدف پدر خانواده از گرفتن این ویدئو، فرستادن آن برای دوستان دیگرشان بود، اما چون حجم ویدئو زیاد بود نتوانست آن را با ایمیل بفرستد و مجبور شد آن را در یوتیوب بارگذاری کند تا دوستانشان آن را ببینند و هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که همین ۵۶ ثانیه تحول بزرگی در زندگی‌شان ایجاد کند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش نجومی یک ویدئو، 14 سال پس از انتشار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..