تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 ابزار برتر سئو برای آنالیز صفحات وب

3 ابزار برتر سئو برای آنالیز صفحات وب

امروزه، تقریباً هر کسب و کاری یک وب سایت برای خود دارد. مدیران هوشمند از اهمیت حضور آنلاین در جهت شناخت و نیز دسترسی گسترده‌تر به مخاطبان آگاه هستند. نیاز به بازاریابی دیجیتال و سئوی وب سایت همگام با درک افراد از مزایای آن نمود بیشتری یافته است.

کسب و کارها از خدمات سازمان‌های بازاریابی دیجیتال یا فریلنسرها برای مدیریت تبلیغات آنلاین، فعالیت‌های شناساندن برند و محتوا استفاده می‌کنند. با معلومات کافی و استفاده از ابزارهای سئو برای آنالیز سایت امکان انجام بازاریابی از سوی خود کسب و کار فراهم می‌شود.

ردیابی پیشرفت وب سایت در موتورهای جستجو همانند ایجاد سایت حائز اهمیت است. بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، تحلیل وب و معیارهای مشابه به شما در ارائه گزارش، جمع‌آوری داده، نمایش رتبه وب‌سایت و جایگاه شما در میان رقبا کمک می‌کند.در ادامه ابزارهایی را که می‌تواند در مطالعه تغییرات نتایج موتور جستجو موثر باشند را معرفی می‌کنیم.

1- خدمات کامل سئو با استفاده از سمراش (SEMrush)

این ابزار بسته کامل تحلیل وب سایت برای یک متخصص سئو محسوب می‌شود و از جمله ابزارهای سئو برای آنالیز سایت است که به شما در ایجاد محتوا، تعیین بهترین مکان برای بازاریابی برند و گزاره ارزشی و همچنین بهینه‌سازی نتایج موتور جستجو کمک می‌کند.

تحلیل رقابتی به شما در تفسیر بهترین کلیدواژگان مورد استفاده کمک خواهد کرد. می‌توانید کلیدواژگان استفاده شده از سوی رقبا را برای بهینه‌سازی سایت مشاهده کنید. آگاهی از رتبه‌بندی شما و سایرین در مورد کلیدواژگان انتخابی سودمند خواهد بود. همچنین می‌توانید به مقایسه داده‌های عملکردی مانند ترافیک، میزان جستجوی ماهانه و برآورد پرداخت به ازای کلیک (تبلیغات کلیکی) و محبوبیت بپردازید.

3 ابزار برتر سئو برای آنالیز صفحات وب

صفحات فرود سایت‌های مشابه را می‌تواند برای بررسی کلیدواژگان بررسی کرد و به ایده‌ای جدید برای یافتن موارد مناسب دست یافت.نقشه موقعیت رقابتی در سمراش، بینشی در مورد رقبای مستقیم، براساس ترافیک اصلی دامنه‌های آنها و کلیدواژگان خواهد داد.

یک ویژگی مقایسه همزمان وجود دارد که بدین ترتیب مجبور به جابجائی دائم بین صفحات برای دستیابی به داده‌های ضروری نخواهید بود.می‌توانید راهبرد جستجوی پرداختی را هم بررسی کنید. بودجه‌های تبلیغاتی رقبا را هم در اینجا می‌توان مشاهده کرد. همچنین می‌توانید با جستجوی زوایای مختلف مانند وضعیت فعلی، فصلی، حجم کلیدواژگان و نتایج مورد انتظار، تخصیص بودجه خود را سبک کنید.

صفحات فرود بک‌لینک‌ها را نیز می‌توان پایش کرد. این ابزار به شما نمونه‌های تبلیغاتی بسیاری از رهبران صنایع را نشان خواهد داد. می‌توانید محرک‌های فراخوان عمل موفقیت آمیز یا احساسی را تعیین کنید و در تبلیغات خود برای سود بیشتر تغییراتی اعمال کنید. اگر روش خاص از سوی شرکت برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گرفته باشد، حاکی از اثربخشی آن ایده خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تبلیغات کلیکی، شبکه نمایش گوگل است. ابزارهای سئو برای آنالیز سایت به نمایش تبلیغات شما در تحلیل آگهی‌های سایرین و کسب بینشی نسبت به طرح‌های شبکه نمایش گوگل کمک خواهد کرد. با جستجوی نام دامنه، داده‌هایی در مورد جنبه‌های مختلف کمپین مانند موارد زیر کسب خواهید کرد:

* روند تبلیغات

* کشورها

* دستگاه‌ها

* چارچوب‌ها

برنامه‌ریزی محتوا هم با دستیار نگارش آسان است. می‌توانید کلیدواژگان توصیه شده‌ای که به لحاظ معنایی به کلیدواژگان هدف مرتبط هستند، بیابید.

2- بهینه‌سازی صد در صد سایت شما با استفاده از ابزار Ahrefs

از جمله ابزارهای سئو برای آنالیز سایت ابزار پولی Ahrefs با پیشنهاد آزمایشی هفته‌ای 7 دلار است.بیش از یکصد موضوع سئو را می‌توان با استفاده از این ابزار بررسی کرد. این تحلیل برای بررسی موضوعات زیر است:

* عنوان ـ بسیار طولانی، خیلی کوتاه، تکراری، واژگان مفقود

* لینک‌ها ـ لینک‌های داخلی و خارجی، لینک‌های خراب، ریدایرکت‌ها

* عملکرد ـ نشان دادن صفحات، اندازه فایل‌های منبع

* قابلیت خزش ـ صفحات نوفالو (Nofollow pages)، صفحات بدون نمایه

* تصویر ـ اندازه تصویر و نوشتن جایگزین

داده‌های تصویری در مورد سئو با نمودارها و مقایسه‌ها در دسترس است. این روند مقایسه رقبا را به فرآیندی بدون دردسر تبدیل می‌کند.Ahrefs رتبه‌بندی‌های خود را برای اعتبار دامنه دارد که موسوم به رتبه‌بندی Ahrefs در طیف صفر تا 100 است که عدد بالاتر به معنای اعتبار بهتر در مقایسه موارد با رتبه پایین‌تر است.

پایگاه داده بک‌لینک با 19.27 تریلیون لینک شناخته شده، 170 میلیون دامنه منحصر به فرد و 6.64 خزش صفحه در روز، موجب می‌شود که بررسی کننده بک‌لینک Ahrefs بهترین ابزار بعد از گوگل محسوب می‌شود. هر 15 دقیقه، نمایه بک‌لینک با اطلاعات جدید به روزرسانی می‌شود.

شما می‌توانید تعداد دامنه‌های ارجاعی، تعداد بک‌لینک‌ها رتبه‌بندی دامنه و رتبه Ahrefs را در هر وب‌سایت با بررسی‌کننده بک لینک بررسی کنید. بنابراین، می‌توانید قابلیت اطمینان صفحه‌ای که به آن مرتبط می‌شوید یا از آن لینک می‌گیرید را بیازمایید.

ابزارهای سئو برای آنالیز سایت به تحلیل نتایج جستجو، مقایسه صفحات نتیجه موتور جستجوی داخلی (SERP ها)، برآورد ترافیک با استفاده از بررسی کننده SERP می‌پردازد. با یادگیری این اطلاعات می‌توانید جایگاه بهتری در صفحه نتایج موتور جستجو به دست آورید.

از نرم‌افزار سازنده کلیدواژگان می‌توانید برای کلیدواژگان ایده بگیرید. کلیدواژگان چندبخشی انتخاب کنید یا آنهایی را انتخاب کنید که رقابت بر سر آنها کمتر است. از طریق فیلترهای تلفیقی می‌توانید کلیدواژگان با دشواری پایین و حجم جستجوی بالا را هدف قرار دهید.

بررسی کننده لینک خراب به شما لینک‌های شکسته را نشان می‌دهد و سایت شما را از ریدایرکت‌های مرده (شکسته) پاک می‌کند.Ahrefs جستجوی کلیدواژگان را نه تنها برای گوگل بلکه برای یوتیوب، بینگ، یاهو و شش موتور جستجوی دیگر انجام می‌دهد.

رتبه خود را برای کلیدواژگان هدف با استفاده از Keyword Rank Checker بررسی کنید. این روند امکان دسترسی به رتبه صفحه وب را در میان بیش از 150 کشور و تحت 100 مقوله برتر فراهم می‌آورد.با معیارهای سئو در مورد صفحات با رتبه بالاتر رقابت کنید تا بتوانید خودتان را به صفحات اول برسانید. این پایگاه داده بیش از 4.7 میلیارد کلیدواژه دارد و همواره در حال افزایش است.

3 ابزار برتر سئو برای آنالیز صفحات وب

3- داده‌هایی برای آگاهی از تاکتیک‌های سئو با استفاده از ابزار Woorank

از جمله ابزارهای سئو برای آنالیز سایت ابزاری است که امکان ردیابی داده‌های وب‌سایت و اشتراک‌گذاری آسان آن را با همکاران و مشتریان فراهم می‌آورد. هیچ محدودیتی برای بررسی وب سایت وجود ندارد و می‌توانید پیشرفت آنها را بارها بررسی کنید.

توصیه‌هایی در مورد بهینه‌سازی رتبه وب‌سایت و عملکرد آنلاین با کمک سئو، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و سایر روش‌های ارائه شده صورت گرفته است. با این توصیه‌ها، می‌توانید به آسانی اشکالات وب سایت را شناسایی کرده و آنها را برای دستیابی به نتایج بهتر تعیین کنید.

برای کاربران جدید، یک دوره چهارده روزه آزمایشی برای بررسی چگونگی عملکرد این ابزار در نظر گرفته شده است.از طریق ویژگی تحلیل رقابتی، می‌توانید رقابت را مدنظر داشته باشید. باید کلیدواژگان هدف را مشاهده کنید و به آسانی راهبرد خود را برای تقویت رتبه‌بندی وب سایت همسو کنید.

مجموعه‌ای از کارهای مرتبط شده برحسب اولویت ارائه شده است. با کمک این چک‌لیست، می‌توانید کارهای خود را کارآمدتر مدیریت کنید. بدین ترتیب می‌توانید، ببینید که کدام یک مهم‎تر است و باید اول تکمیل شود.

ابزار جستجوی کلیدواژگان به شما امکان ردیابی رقابت بر سر این واژگان، عملکرد‌های پیشین، میزان حجم جستجوی ماهانه و کلیدواژگان استفاده شده از سوی رقبا خواهد داد. موضوعات محتوا و دیگر مشکلات فنی پیش روی سئو را می‌توان با ویژگی تحلیل خزش سایت تعیین کرد.

نتیجه‌گیری

اگر شماهم سفارش سئو سایتی را بر عهده گرفته اید، استفاده از ابزارهای ذکر شده کمک بزرگی به پیشرفت شما خواهد کرد. در صورت میل به پیشرفت، عواملی که بیشترین تاثیر مثبت را دارند، بررسی کنید و مرتباً آنها را تکرار کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 ابزار برتر سئو برای آنالیز صفحات وب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..