تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس 

دراین پست راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و ios را مرور میکنیم. اپلیکیشن کلاب هاوس یک شبکه اجتماعی صوتی اسـت کـه بسیار مورد توجه قرار گرفته و اینروزها خصوصا در کشور مـا فضای بسیار شلوغی دارد. برای حضور در کلاب هاوس نیازمند دعوت نامه هستید اما راه هاي دیگری هم وجود دارند کـه بـه وسیله آنها می توانید دراین شبکه اجتماعی حضور داشته و از امکانات آن استفاده کنید.

اپلیکیشن کلاب هاوس چیست و چه کاربردی دارد؟

تصور کنید کـه یک اپلیکیشن روی موبایل خود دارید کـه میتوانید بـه گفت و گوی بین مردم باهم گوش بدهید. همین ایده ساده شکل دهنده شبکه کلاب هاوس Clubhouse اسـت. در واقع این شبکه ایجاد شده از اتاق هاي گفت و گوی متعددی اسـت کـه کاربران بـه دلخواه ایجاد می کنند ودر آن میتوان بـه گفتگو پرداخت‌.

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

با توجه بـه این‌کـه اتاق‌ها توسط مدیران هر اتاق مدیریت میشود این مدیر اسـت کـه اجازه صحبت بـه کاربران را می دهند بـه این ترتیب میتوان یک کنفرانس مجازی را پیرامون هر بحثی شکل داد. اولین کسانی کـه در کلاب هاوس عضو شده‌اند با ایجاد room یا اتاق‌هاي متنوع در حوزه‌هاي مختلف نشان داده‌اند کـه بحث‌هاي جذاب و آموزشی و کاربردی مختلفی را میتوان دراین شبکه ترتیب داد کـه تعداد زیادی از کاربران علاقه‌مند بـه شنیدن آن باشند.

یک ویژگی کلاب هاوس این اسـت کـه:

کاربران صرفا بـه صورت زنده میتوانند باهم حرف بزنند و گفت و گو ها ضبط نمیشود بـه این ترتیب بر خلاف پادکست در این جا همه ی چیز در لحظه اتفاق می‌افتد. کلاب هاوس فعلاً بر اساس دعوتنامه و فقط برای کاربران آی او اس عضور می‌پذیرد. اما حالا نسخه اندرویدی این اپلیکیشن هم عرضه شده اسـت.

تاریخچه کلاب هاوس

کلابهاوس از بهار سال 98 « مارس 2020 » راه‌اندازی شد و برای ماه‌ها بجز سرمایه‌گذاران جسورانه کسی از آن استفاده نمی کرد. اما بعد از سرمایه‌گذاری اندرسن هوروویتز « شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه کـه توسط مارک اندرسین راه‌اندازی شده و روی استارتاپهای مشهوری سرمایه‌گذاری کرده اسـت » بـه سرعت بین استارتاپها و فعالان صنعت تکنولوژی محبوب شود.

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

گفته می شود این اندرسن هوروویتز 12 میلیون دلار روی این شبکه سرمایه‌گذاری کرد ودر کنار سرمایه‌گذاران دیگر ارزش این استارتاپ کـه فقط 1500 کاربر داشت رابه 100 میلیون دلار رساند. برخی حضور افراد معروف روی کلاب هاوس رابه خود سرمایه‌ گذار نسبت میدهند اما افرادی مثل بین گیتس و ایلان ماسک کسانی نیستند کـه با توصیه سرمایه‌گذارن از شبکه‌هاي اجتماعی استفاده کنند.

مزایای کلاب هاوس چیست؟

اینروزها تب کلاب هاوس «Clubhouse» چنان بالا گرفته کـه استفاده از دیگر شبکه هاي اجتماعی و ابزارهای چت رابه شدت تحت تاثیر قرار داده اسـت. بی شک معرفی کلاب هاوس نقطه عطفی در دنیای شبکه هاي اجتماعی بود کـه ماه هاست بـه قهرمان بلامنازع این عرصه تبدیل شده اسـت. بـه ویژه برای کاربران ایرانی، کلاب هاوس جذابیت متفاوتی داشته و همه ی بحث ها بـه این اپلیکیشن چت صوتی ختم می شود.

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

فرض کنید اپلیکیشنی روی تلفن همراه خود دارید کـه بشما اجازه می‌دهد بـه صحبت ها و گفتگوهای زنده دیگر افراد دریک اتاق گوش دهید اما نه بـه شکل دزدکی بلکه این افراد خود می‌خواهند کـه صدایشان شنیده شود. ممکن اسـت این افراد بسیار معروف باشند یا دست کم جذاب و با دانش. و شاید شـما هم این فرصت را پیدا کنید کـه بـه آنها بپیوندید. بـه یک شبکه اجتماعی فکر کنید کـه افراد تنها از طریق صوتی می توانند باهم گفتگو کنند.

نحوه ورود به کلاب هاوس Clubhouse

برای ورود بـه کلاب هاوس باید دعوت نامه اي از یکی از اعضای حاضر کلاب هاوس داشته باشید تا بتوانید دریک اتاق عضو شده و با دیگران صحبت کنید. هر کاربر جدید دو دعوت دریافت می کند و با استفاده بیشتر از اپلیکیشن، دعوت هاي بیشتری نیز دریافت خواهند کرد. می توانید از دوستانتان کـه قبلاً عضو کلاب هاوس شده اند بخواهید برایتان دعوت نامه بفرستند.

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

در صورتی کـه دعوتنامه نداشته باشید میتوانید با طی کردن مراحل ثبت نام، نام کاربری خودرا دراین شبکه ثبت کنید. اگر یکی از دوستان شـما کـه عدد تلفن‌تان را در فهرست تماس‌هاي خود داشته باشد و درون این شبکه دعوتنامه‌اي در اختیار داشته باشد می تواند با انتخاب نام، شـما رابه استفاده از این سرویس دعوت کند.

دانلود برنامه کلاب هاوس برای اندروید

در حالیکه در ابتدا اپلیکیشن کلاب هاوس تنها برای کاربران سیستم عامل آی او اس در معرض بود، چند روزی اسـت کـه از نسخه اندروید این اپلیکیشن نیز رونمایی شده و اکنون تعداد بسیار بیشتری از کاربران فضای مجازی می توانند وارد دنیای گفتگوی صوت محور با همفکران و یا حتی مخالفان خود شوند.

نکته بسیار مهم در مورد کلاب هاوس:

این‌کـه این اپلیکیشن باعث شده تعامل صوتی مستقیم با چهره هاي سرشناس سیاسی بسیار سهل الوصول شده و براحتی بتوان نظرات انها را جویا شده و از آنها سوال کرد. اگر قصد نصب کلاب هاوس روی تلفن همراه خودرا دارید پیش از هر چیز می توانید بـه این لینک یا اپ استور خود مراجعه کرده و نسخه مورد نظر خود «آی او اس یا اندروید» را دانلود کنید.

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

پس از نصب اپلیکیشن روی دستگاه تلفن خود، مانند دیگر شبکه هاي اجتماعی نوبت بـه ثبت نام و افتتاح حساب میرسد کـه اولین مرحله آن درج یک عدد تلفن اسـت. در ادامه یک کد پیامکی تایید بـه عدد تلفنی کـه وارد کرده‌اید ارسال خواهد شد کـه باید آنرا بعنوان احراز هویت در محل مورد نظر ثبت کنید. پس از وارد کردن کد احراز هویت باید یک نام کاربری و لقب برای خود کنید.

ورود به اتاق ها در Clubhouse

اما برخلاف دیگر شبکه هاي اجتماعی، برای این‌کـه در کلاب هاوس بتوانید وارد اتاق ها یا روم هاي گفتگو شوید بـه دعوتنامه نیاز دارید. در واقع با ثبت نام در اپلیکیشن کلاب هاوس، همه ی چیز بـه اتمام نرسیده و شـما در فهرست انتظار قرار گرفته اید. تایید شـما برای فعالیت در کلاب هاوس ممکن اسـت چند روز بـه طول بینجامد کـه درصورت ارسال دعوتنامه از سوی دوستان می تواند بسیار کوتاه تر باشد.

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

بعد از دریافت دعوتنامه یا پذیرفته شدن توسط مدیران کلاب هاوس، دو دعوتنامه برای شـما ارسال می شود کـه می توانید از آنها برای دعوت دیگران بـه این اپلیکیشن استفاده کنید. همانگونه کـه گفته شد، بعد از مدتی فعالیت در کلاب هاوس تعداد بیشتری دعوتنامه توسط خود اپلیکیشن در خدمت شـما قرار خواهد گرفت کـه دیگران رابه آن دعوت کنید.

البته گفته شده اسـت کـه:

کلاب هاوس بزودی نیاز بـه داشتن دعوتنامه را حذف کرده و افراد می توانند بـه محض دانلود اپلیکیشن و ثبت نام موفق در آن، بـه فعالیت در روم هاي آن بپردازند.

نحوه فرستادن دعوت نامه کلاب هاوس 

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

هر کاربر می تواند تعداد محدودی دعوت نامه برای دیگران بفرستند. برای ارسال دعوت نامه می توانید بـه روش زیر عمل کنید:

گام اول:

در قسمت بالای صفحه اصلی کلاب هاوس، بر روی آیکون پاکت نامه بزنید.

گام دوم:

در صورتی کـه دسترسی بـه فهرست مخاطبان خود رابه کلاب هاوس داده باشید، فهرست مخاطبانی کـه قابل دعوت بـه این اپ هستند مشاهده می شود. با زدن دکمه دعوت «invite» درکنار نام هر فرد، دعوت نامه برای آن فرد ارسال می شود. با هر بار زدن بر روی دکمه دعوت، یکی از دعوت نامه هاي قابل ارسال شـما کم می شود.

گام سوم:

پس از زدن دکمه Invite، بـه imessage هدایت شده و پیام آماده اي دربخش چت شـما با آن فرد درج می شود. با زدن دکمه ارسال، دعوت نامه برای آن فرد ارسال خواهد شد. یپش از ارسال می توانید پیام دعوت نامه را ویرایش کنید.

مراحل نصب کلاب هاوس بر روی گوشی

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

همان طور کـه گفته شد، با داشتن دعوتنامه یا مراجعه بـه وب سایت اپلیکیشن کلاب هاوس، این امکان بشما داده می شود کـه اپلیکیشن کلاب هاوس را برای آی او اس یا اندروید دانلود کرده ودر آن ثبت نام نمایید.

نحوه عضویت ایرانیان در کلاب هاوس

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

در حال حاضر عضویت بر اساس دعوت نامه اسـت و شخص معرف باید عدد شـما را در فهرست تماسش داشته باشد یا برای دعوت بـه فهرست تماسش اضافه کند. کلاب هاوس دسترسی بـه فهرست تماس کاربران دارد و آنرا مرتبا بـه روزرسانی می کند و بهمین دلیل هنگام دعوت باید نام و عدد تلفن شخص در فهرست تماس شـما باشد. سپس از طریق بخش دعوتنامه‌ها میتوانید افراد رابه این شبکه دعوت کنید.

همانند دیگر اپلیکیشن هاي شبکه هاي اجتماعی:

در صفحه اول با دکمه Log In مواجه میشوید و بعد از فشار دادن آن، بشما پروفایلی خواهد داد کـه اطلاعات بیشتری در مورد شـما و چیزهایی کـه برای ارائه دارید بـه دیگران خواهد داد.

عکس پروفایل و بیو در کلاب هاوس

راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS

برای عکس پروفایلتان می توانید همان لحظه عکس بگیرید.

یا از میان تصاویر ذخیره شده انتخاب کنید.

عکسی را انتخاب کنید کـه چهره شـما را نشان دهد.

در ادامه باید «bio» خودرا بنویسید.

سه خط اول کـه معادل ۱۲۵ کاراکتر اسـت.

«بیو» در اتاق ها قابل مشاهده خواهد بود.

بهمین دلیل بهتر اسـت مهمترین اطلاعات را در ابتدای بایو وارد کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای نصب برنامه کلاب هاوس برای اندروید و IOS»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..